مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند

مهندس طاهری - فرماندار شهریار

فرماندار شهرستان شهریار: دشمن در حال بهره برداری از شرایط سخت امروز مردم ایران است. آگاه باشید و چنانچه هرگونه مشکلی در این باب در مجموعه ها و در شهرستان مشاهده شد بر همه تکلیف است در جهت کنترل آن اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی شهرستان شهریار، فرماندار شهریار در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن بیان توضیحاتی در خصوص بحران کرونا و شرایط حاضر شهرستان هشدار داد و گفت: پروتکل های بهداشتی باید با جدیت رعایت شود، آموزش زندگی به سبک جدید و سازگار با بیماری کوید ۱۹ از ضروریات جامعه امروز است. البته که همه می دانیم در هر بلایی خیر و برکت و نشانه هایی هست از جانب خدا که باید از لحظه های آن و اتفاقاتی که روی می دهد درس گرفت.

امروز با وجود بیماری کرونا سبک زندگی و رفتارها تغییر کرده است و از آنجایی که انسان موجودی سازگار با محیط است لذا هرکسی در مجموعه خود وظیفه آموزش را برعهده دارد تا با قوانین جدید زندگی به حالت عادی برگردد.

بنا بر این گزارش طاهری تصریح کرد: اجازه ندهیم قوانین و قواعد وضع شده برای حفظ بهداشت فردی و اجتماعی نادیده گرفته شوند. رعایت مصوبات ستاد کرونا را برای همه نهادها الزامیست.

فرماندار شهریار با بیان این مطلب که مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند اظهار داشت: با موج دوم بیماری کرونا روبرو هستیم. باید با برنامه ریزی در تمامی جبه های خدمت، از بحران بکاهیم.

در بحث کمک های معیشتی ۲۵۰۰۰ خانواده به غیر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شد. بسته های کمک های مومنانه به دستمان رسید و در حال تقسیم می باشد.

اما در چنین شرایطی که با مشکلات بسیاری روبرو هستیم دشمن هم در حال بهره برداری از شرایط سخت امروز مردم ایران است. آگاه باشید و چنانچه هرگونه مشکلی در این باب در مجموعه ها و در شهرستان مشاهده شد بر همه تکلیف است در جهت کنترل آن اقدام کنند.

یک دیدگاه برای “مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند

نظرات بسته شده اند.