احترام به سالمند باید در اولویت برنامه های ادارت قرار گیرد

جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان شهریار با هدف ارائه خدمات شایسته به ایشان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان شهریار به ریاست سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور سرپرست اداره بهزیستی ، رئیس اداره امور اجتماعی فرمانداری و سایر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

بنا بر این گزارش در این جلسه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات سالمندان شهرستان شهریار عنوان نمود و ضمن تأکید بر برگزاری منظم جلسات کمتیه ها، همکاری سایر اعضای شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان را برای ارائه خدمات هر چه بهتر در زمینه های بهداشتی و درمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات فرهنگی -ورزشی، بهسازی و مناسب سازی پروژه عمرانی در سطح ادارات، معابر، خیابان ها و پارک های شهرها و روستاها را برای این عزیزان ضروری دانست.

در این جلسه گزارشی از تعداد مراکز خدمات رسان به سالمندان و میزان خدمات ارائه شده به این عزیزان با هدف حل و فصل مسائل و مشکلات سالمندان توسط سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهریار بعنوان دبیر شورای ساماندهی امور سالمندان ارائه شد.

در ادامه همچنین رؤسای کمیته های امور بهداشتی درمانی و توانبخشی، ورزشی و پژوهشی، امور عمرانی و زیر بنایی، امور حقوقی و قانونی، گزارشی از جلسات برگزار شده و اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل امور و آماده سازی شرایط مساعدت برای سالمندان شهرستان شهریار را بیان کرده و پس از بحث و بررسی و ارائه راهکارها و پیشنهادات اعضای جلسه، از سوی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار تصمیماتی با هدف مطلوبیت ارائه خدمات به سالمندان در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.