آیین تجلیل از آتش نشانان باغستان با حضور مدیران شهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری باغستان،مراسم تجلیل از آتش‌نشانان باغستان در روز ۷ مهر همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا #بنی احمدی، امام جمعه باغستان ،#عبدالعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار #جلال امامی رئیس و همچنین #اعضای شورای اسلامی شهر، #حسنرنجبر #شهردارباغستان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و مدیران شهری در ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

📌#حسن_رنجبر، شهردار باغستان در ابتدای این مراسم گفت: روز آتش نشانی روز تجلیل از ایثارگری‌های انسان های پاک سرشتی است که امنیت و رفاه دیگران را بر سلامت و آسایش خود مقدم دانسته و همانند فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان در مواقع بروز و وقوع حوادث می‌شتابند.

📌در ادامه این مراسم جلال امامی رئیس شورای اسلامی شهر باغستانی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آتش‌نشانان باغستان اظهار داشت: امیدواریم با احداث ایستگاه های آتش نشانی جدید و تجهیز ناوگان موتوری که صورت گرفته است برخی از مسائل و مشکلات سازمان آتش نشانی مرتفع شده باشد.

📌وی در ادامه افزود: توسعه نیروی انسانی کارآمد و متخصص از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری درهم تمامی حوزه هاست و در این میان به سازمان آتش‌نشانی باید توجه ویژه‌ای کرد و آتش‌نشانان نیز باید آموزش‌ را سرلوحه کار خود قرار دهند.

📌در پایان مراسم امام جمعه باغستان با اشاره به ایثارگری های آتش نشانان در مواقع وقوع حوادث اظهارداشت:درس مشق و ایثارگری را باید از مکتب حضرت سیدالشهداء باید بیاموزیم.

📌 در پایان مراسم با اهداء  لوح سپاس ودسته گل از آتش نشانان قدردانی کردند.

 

 

منبع:شهرداری باغستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.