اماده سازی سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه در ایستگاه پایانی

عملیات احداث سالن احتماعات شهرداری با سرعت در حال اجرا می باشد و به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری فردوسیه، علیرضا اسدی شهردار فردوسیه از اهتمام این مجموعه در آماده سازی و بهسازی سالن اجتماعات شهرداری خبر داد و گفت: همانگونه که در نوبت های قبلی اشاره داشته ام، با توجه به نیاز شهر در برخورداری از مکانی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، احداث فرهنگسرای مجهز شهر با توجه به جانمایی مناسبی که صورت گرفته است، در دستور کار شهرداری قرار دارد و بزودی نیز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آغاز خواهد شد. اما در ماه های گذشته با توجه به ضرورت موضوع، عملیات بهسازی و آماده سازی سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه آغاز شد و با توجه به اینکه مراحل پایانی را می گذراند، در روزهای پیش رو، آماده بهره برداری خواهد بود.
اسدی افزود: سالن اجتماعات شهرداری فردوسیه پذیرای ۱۷۰ نفر خواهد بود و سعی داشته ایم ضمن رعایت استانداردهای لازم، نسبت به بهره برداری بهینه و حداکثری از فضای موجود در این مکان صورت پذیرد.
وی خااطرنشان کرد: ذکر این نکته ضرورت دارد که عملیات آماده سازی سالن اجتماعات شهرداری با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در آستانه بهره برداری قرار گرفته است و بزودی افتتاح خواهد شد.
شهردار فردوسیه در پایان مجددا اشاره ای به لزوم احداث فرهنگسرای شهر داشت و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا با توجه به خیل عظیم علاقه مندان و پتانسیل های مستعد فرهنگی و هنری شهر، بتوانیم نسبت به فراهم آوردن امکانات مورد نیاز این عزیزان موفق عمل نماییم ولذا عملیات اجرایی فرهنگسرای بزرگ شهر هرچه زودتر آغاز خواهد شد و با تکمیل آن، شاهد شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.

 

منبع: شهرداری فردوسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.