به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی صورت گرفت؛ دیدار مسئولین شهرستان قدس با آتش نشانان

فرماندار قدس گفت: آتش نشانان با ایثار، دلاوری و رشادت همواره در مسیر حفظ جان دیگران گام برمی دارند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، به مناسبت هفت مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی، لیلا واثقی فرماندار قدس، سرگرد حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسعود مختاری شهردار، علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرماندار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین با حضور در مرکز اتش نشانی شهرداری قدس با آتش نشانان دیدار و گفتگو کردند.

لیلا واثقی فرماندار قدس با اشاره به نقش آتش نشانان در جامعه بیان کرد: آتش نشانان از ارزش و جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند چرا که بدون هیچ چشم داشتی در صف اول خدمت‌ رسانی به هموطنان خود قرار دارند.

وی در خصوص ایثار، دلاوری و رشادت آتش نشانان گفت: آتش نشانان با ایثار، دلاوری و رشادت در مسیر حفظ جان دیگران گام برداشته که همنوعان خود را از سخت ترین شرایط نجات داده تا همواره در آرامش و آسایش باشند.

فرماندار قدس با تاکید بر تلاش های شبانه روزی آن ها می گوید: آتش نشانان برای حفظ جان شهروندان صورت شبانه روزی فعالیت کرده و همواره در صحنه می باشند که این امر قابل تحسین است.

در این دیدار مسئولین ضمن گفتگو با آتش نشانان، از زحمات شبانه روزی آنها در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تقدیر کردند.

یک دیدگاه برای “به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی صورت گرفت؛ دیدار مسئولین شهرستان قدس با آتش نشانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.