جلسه شورای اداری شهرستان شهریار (ویژه شهر فردوسیه) برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان شهریار (ویژه شهر فردوسیه) با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در محل شهرداری فردوسیه برگزار شد.
در این مراسم که با افتتاح سالن اجتماعات شهرداری نیز همراه بود، طاهری فرماندار شهرستان شهریار و معاونین، اعضای شورای اداری شهرستان، روسای دستگاه های مستقر در شهر فردوسیه، فرماندهان نظامی و انتظامی شهر، علیرضا اسدی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه برگزار شد،
ابتدا اعضای شورای اداری با حضور در سالن اجتماعات جدیدالاحداث شهرداری ضمن اجرای آیین افتتاح، بهره برداری از این سالن را رسما اعلام نمودند.
در ادامه برنامه و با آغاز جلسه، شهردار فردوسیه گزارشی مبسوط از فعالیت های صورت گرفته توسط مجموعه در خصوص مصوبات جلسه گذشته و همچنین تشریح درخواست از مسئولین شهرستان برای رفع مشکلات و معضلات موجود شهر، ایراد سخن نمود.
اسدی در بخشی از سخنان خود به لزوم ورود جدی فرمانداری شهرستان در پیشگیری از انتقال فاضلاب شهرهای بالادستی به مسیل”سیاه آب” (قره چای) که از وسط شهر فردوسیه عبور می کند، را خواستار شد و خاطرنشان کرد: جاری شدن فاضلاب به این مسیر می تواند مشکلات زیست محیطی زیادی برای شهروندان بویژه ساکنین شهرک ثامن الائمه (ع) که در نزدیکی “سیاه آب” (قره چای) زندگی می کنند، فراهم آورد.
شهردار فردوسیه همچنین اشاره ای هم به فاضلاب موجود در انتهای خیابان شهید خلیلی داشت و یادآور شد که عدم پیشگیری از معضلات آن می تواند برای آینده شهر خطرآفرین باشد و مشکلات زیست محیطی بسیاری را رقم بزند.
طرح رفع مشکلات باقیمانده از “پیچ گردو” از دیگر مباحثی بود که شهردار فردوسیه ضمن تشریح مشکلات ترافیکی آن، از نماینده عالی دولت در شهرستان درخواست مساعدت داشت تا با محوریت فرمانداری شهرستان مشکل تعریض و بهسازی این مسیر توسط شهرداری شهریار و با مشارکت شهرداری فردوسیه صورت پذیرد.
در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورای اداری نسبت به موارد مصوبات جلسه قبلی توضیحاتی ارائه نمودند و در پایان نیز مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار بر لزوم اجرای مصوبات قبلی و جدید و همچنین رفع مشکلات موجود در شهر فردوسیه تاکید ورزید.

 

 

منبع:شهرداری فردوسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.