رسیدگی به مشکلات سه واحد صنعتی و معدنی شهرستان قدس

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس از رسیدگی به مشکلات سه واحد صنعتی و معدنی شهرستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبرداد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، نوزدهمین و بیستمین جلسه گارگروه تسهیل و روفع موانع تولید شهرستان به ریاست علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی  مرتبط در محل شرکت های مسیل میعاد، میهن سازان ارشیا و شن ریزان غرب برگزار شد.

علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با اشاره به حل مشکلات واحد های صنعتی و معدنی اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تلاش خود را به منظور رفع  مشکلات مطرح شده سه واحد صنعتی و معدنی به کار بسته است.

وی در خصوص تامین سوخت معادن، افزود : تامین سوخت مورد نیاز برای ادوات و خودروی های سنگین معادن از اهمیت فروانی برخودار است و این امر نیازمند اهتمام ویژه  دستگاه‌های متولی می باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در خصوص همکاری دستگاه های اجرائی، گفت: حل مشکلات واحد های صنعتی و معدنی شهرستان نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی می باشد و مجموعه فرمانداری تلاش خود را برای رفع این مسائل به کار بسته است.

منبع:شهرداری قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.