مراسم گرامیداشت ۷ مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه

آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی و تجلیل از تلاشگران و جان برکفان آتش نشانی شهرداری فردوسیه با حضور مسئولین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوسیه، در این مراسم که با حضور مهندس عبدالعلی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار، ریاست اداره جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار، قربانی مسئول واحد بحران فرمانداری، علیرضا اسدی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردوسیه برگزار شد، از تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمت کش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه که در طول یکسال گذشته با حضور و هوشیاری نسبت به تامین امنیت جانی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند، تقدیر بعمل آمد.
علیرضا اسدی شهردار فردوسیه در پایان این مراسم و در گفتگو با واحد خبری روابط عمومی شهرداری فردوسیه نسبت به اهتمام این مجموعه در ارتقای سطح کمی و کیفی واحد اتش نشانی تاکید داشت و خاطرنشان کرد: هر چند نکوداشت و تجلیل از زحمات نیروهای آتش نشانی یکی از اموری است که باید به نحو احس اجرا شود و از زحمات این عزیزان قدردانی گردد، اما مهمترین رسالت و وظیفه ما تامین امکانات سخت افزاری و ارائه آموزش های لازم برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات این واحد است تا علاوه بر خدمات بهینه به شهروندان، نسبت به حفظ جان عزیزان آتش نشان هم گام برداشته باشیم. لذا با حمایت های مجموعه شورای محترم شهر در صدد تامین ملزومات این حوزه هستیم.
اسدی در پایان یادآور شد: جا دارد فرارسیدن هفتم مهر که در تقویم زرین جمهوری اسلامی بعنوان روز آتش نشان نامگذاری شده است، خدمت تمام تلاشگران این حوزه و بویژه نیروهای همیشه در صحنه و پرتلاش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه عرض خداقوت و تبریک داشته باشم.

 

 

منبع:شهرداری فردوسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.