اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان شهریار

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان و نظارت دستگاه‌های مربوطه به منظور مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا، گفت: طرح آمران سلامت با همکاری جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های مربوطه در سطح اماکن عمومی و معابر پرتردد شهرستان شهریار اجرا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه و اماکن پرتردد و نظارت بر آن اولویت مهم کشور در مبارزه با این ویروس است.

وی افزود: در همین راستا طرح آمران سلامت به منظور آموزش نکات بهداشتی و تذکر رعایت این موارد به هموطنانی که پروتکل‌های بهداشتی را از جمله استفاده از ماسک رعایت نمی‌کنند، در سطح کشور و شهرستان شهریار اجرا می‌شود.

فرماندار شهریار بیان داشت: این طرح با حضور جوانان دواطلب جمعیت هلال احمر و همکاری ادارات ذیربط همچون اداره اجتماعی فرمانداری، شبکه بهداشت نیروی انتظامی، اداره صمت، اتاق اصناف و شهرداری‌های شهرستان شهریار از ۵ لغایت ۱۵ آبان در اماکن عمومی پرتردد همچون میادین اصلی، خیابان‌های پر رفت و آمد، مراکز خرید و ترمینال‌های مسافربری اجرا می‌شود.

منبع: فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.