تدوین و برنامه ریزی فعالیت های هفته کتاب شهرستان قدس

با حضور غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسوی معاون پرورشی آموزش و پرورش، خانم یوسفی معاون اداره کتابخانه های عمومی، خانم حمزه ای نماینده اداره بهزیستی، دکتر تیموری رئیس شورای سیاستگذاری نویسندگان، خانم الوند و خانم کیان اعضای شورای نویسندگان شهرستان قدس برنامه های اجرایی هفته کتاب شهرستان قدس تدوین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در این نشست که با رویکرد فعالیت های فرهنگی در هفته کتاب برگزار شد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس ضمن تشکر از حضور اعضائ حاضر در جلسه در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی و لزوم رویکرد همه فعالان حوزه فرهنگ خصوصا فرهنگ توسعه مطالعه کتاب و فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در سطح منطقه و شهرستان قدس مطالبی را ارائه کردند.

همچنین به تشریح مهمترین برنامه های هفته کتاب با حفظ تمام جوانب امر خصوصا رعایت فاصله گذاری اجتماعی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا پرداختند و از حاضرین و همکاران حوزه فرهنگ درخواست کردند حضوری فعال در این رویداد مهم فرهنگی اجتماعی داشته باشند.

در ادامه این نشست عصمت قدیری کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در خصوص نحوه اجرای برنامه ها و زمان بندی آن توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان مهمانان و اعضائ حاضر در نشست پیشنهاداتی را ارائه نمودند که مقرر گردید در هفته کتاب اجرایی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.