جلسه رسمی ۱۹۹ شورای اسلامی شهر ملارد

⭕️یکصد و نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ملارد برگزار شد

🔹جلسه رسمی یکصد و نود و نهمین پارلمان شهری شهر ملارد به ریاست فخرالدین آیینه وند و با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار ملارد برگزار گردید .
🔹در ابتدای این جلسه فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملاردفرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی راتبریک گفتند.
🔹وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود باتبریک ولادت باسعادت پیامبراعظم (ص)وامام صادق(ع)گفت:حضرت محمد مصطفی نمونه و الگویی بزرگ در اخلاق مداری ، مهربانی ، عطوفت ، صبر و شکیبایی می باشد که متاسفانه رئیس جمهوری وقیح و گستاخ فرانسه اقدام به هتک حرمت به این الگوی الهی و فرستاد ه اعظم خدا نمود که شورای اسلامی شهرملارد این اقدام بی شرمانه را محکوم می نماید .
🔹در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص ۱۳ مورد از لوایح ارسالی همچون اعلام مغایرت درصورتجلسه شماره ۱۹۶ در بند ۸ ، جانمایی مکان در جهت احداث گرمخانه برای اسکان افراد بی خانمان در فصول سرد سال ، کمک یارانه و اقساط واگذاری اتوبوسهای FLF سازمان حمل و نقل شهرداری ملارد و ارسال صورتجلسه کمیته شهرسازی و معماری درخصوص پرونده های مشروحه و … بحث و تبادل نظر نمودند که در پایان تصمیمات لازم در خصوص این لوایح گرفته شد .

 

 

منبع:شورای شهرملارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.