دومین نشست کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قدس برگزار شد

دومین نشست کمیته فرهنگی کمیسیون قاچاق کالا و ارز با حضور آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، یدالهی رئیس پلیس آگاهی، جعفری راد رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر اعضای کمیته سی ام مهرماه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، دومین نشست کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان به منظور پی گیری مصوبات نخستین نشست کمیته فرهنگی و تبادل نظر در خصوص برگزاری نخستین جشنواره تولید کننده برتر شهرستان قدس برگزار شد.

غلامرضا آبکار مسئول کمیته فرهنگی، ضمن عرض خوش آمد گویی و تشکر از حضور به موقع و مداوم اعضا، در خصوص موارد مصوب شده جلسه گذشته، نکاتی را مطرح و از اعضای کمبته پیرامون اجرای موارد مربوط به اداره متبوع، نظر خواهی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در بین تولید کنندگان و اصناف، برای ارائه خدمات و تولید بهتر محصولات تولید شده کارخانجات، جشنواره انتخاب تولید کننده برتر در سطح شهرستان قدس برگزار شود.

وی افزود: برای برگزاری این جشنواره که برای اولین بار در شهرستان قدس برگزار می شود می بایست با مشارکت و همکاری اعضای محترم کمیته، کارگروهی جهت بررسی و مسائل این مهم، تشکیل گردد.

در این نشست مقرر گردید: اعضا دیدگاه ها و کارخانجات و کالاهایی که قابلیت حضور در این جشنواره را دارند معرفی و تا تاریخ دوازدهم آبان ماه برای کمیته فرهنگی ارسال نمایند.

همچنین ادارات و اعضای کمیته فرهنگی گزارش شش ماهه نخست سال را تهیه و به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.