دیدار نماینده مردم شریف شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان ملارد

نماینده مردم شریف شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی به منظور اطلاع از میزان سرانه های ورزشی، وضعیت هیات های ورزشی ،وضعیت قهرمانان و ملی پوشان ملاردی با ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان ملارد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛روز پنجشنبه مورخ ۱۵ آبان ماه ۹۹ دکتر حق وردی با حضور در اداره ورزش و جوانان طی سخنان کوتاه مسائل و مشکلات ورزشی ملارد را یادآوری کرد و از زحمات ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی ملارد تقدیر و تشکر نمود و افزود: دفتر خانه ملت آمادگی خود را نسبت به رفع مشکلات اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام می دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان،ضمن ارائه عملکرد در مدت تصدی گری خویش و خوشامدگویی به نماینده مجلس و هیات همراه توجه به ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در روستاها را در دستور کار قرار داد و افزود :در این راستا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم دو خانه ورزش روستایی خوشنام و دهک را تجهیز کنیم و انشالله بتوانیم در آینده ای نزدیک با کمک مسئولین ده خانه ورزش روستای دیگر را راه اندازی و تجهیز نماییم.

وی با توجه به شیوع کرونا و محدودیت فعالیت رشته های ورزشی افزود: توانسته ایم با همکاری هیات های ورزشی مسابقات مجازی و پویش ورزشی را در مناسبت های مختلف برگزار نماییم.

در ادامه پرسنل اداره ورزش و جوانان از نا به سامانی چارت سازمانی و پرسنل اداری این اداره ،مسائل و مشکلات عمده جوانان سخنانی را برای نماینده مطرح نمودند.در پایان دکتر حق وردی از زمین چمن شهید عقیلی و محوطه ورزشی اداره بازدید نمودند.

منبع:اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.