شهریار، نیازمند توجه جهادی مسؤولان عالی کشور/ روستاهای شهریار شباهتی به ماهیت خود ندارند

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به نیازهای شهریار در حوزه سرانه‌های مختلف و لزوم توجه جهادی مسؤولان عالی کشور برای پاسخگویی به این نیازها، گفت: با توجه به استقرار جمعیت بالا در روستاهای شهریار، دیگر این مناطق شباهتی به بافت روستایی مرسوم ندارند و بایستی برنامه مدون برای توسعه این روستاها تدوین شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان شهریار اظهار داشت: شهریار بعد از تهران پرجمعیت‌ترین شهرستان استان است و حتی ۵ استان کشور از شهریار جمعیت کمتری دارند.

وی افزود: شهریار شهرستانی است که همچنان در حال ورود مهاجر و افزایش جمعیت است که با توجه گرانی مسکن در شهر تهران شاهد افزایش هستیم.

فرماندار شهریار بیان داشت: درخواست ما این است که فراتر از مسائل مطرح شده به شهریار توجه شود و روستاهای ما نیز در اکثر نقاط با توجه سکونت بالای جمعیت دیگر شباهتی با بافت روستایی مرسوم ندارند که نیاز به توجه ویژه دارند.

طاهری گفت: آب شرب شهرستان از چاه‌های عمیق زیرزمینی تامین می‌شود و در پیک مصرف تابستان به مشکل برمی‌خوریم و عن قریب به آب‌های سطحی متصل می‌شویم اما همچنان نیاز است که اعتبارات بیشتری تزریق شود.

وی ادامه داد: موضوعات بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه از مشکلات و نیازهای اساسی شهرستان بوده و خواهش ما این است که حرکت جهادی معناداری در توجه به شهرستان شهریاررخ دهد.

منبع:فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.