فال روزانه | ۲۲ آبان

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به آهنربایی برای جذب موفقیت‌ها تبدیل می‌شوید و لحظه‌های این سال را غنیمت بدانید. روحیه‌ای خجالتی و انزواجویی که دارید را کنار بگذارید و در این سال حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دستاورد‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. ماه آذر امسال را با پشتکار بیشتری در پیش بگیرید و در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید. دی ماهی که از راه می‌رسد زمان شادکامی شما است و در این ماه پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد به شرط اینکه به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از هر فرصتی بهره بگیرید. بهمن امسال فرصتی برای تفکر و اندیشه پیدا می‌کنید تا بیشتر خودتان را بشناسید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. مرداد سال آینده دوستان و آشنایان چشم از شما بر نمی‌دارند و در این ماه از حمایت دوستان و اعضای خانواده برخوردار خواهید بود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با ذکاوت و تیزهوشی پشت‌سر بگذارید و این سال را به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمرتان تبدیل نمایید.

فروردین

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. برای اینکه در آینده بدهکار کسی نباشید از امروز صرفه‌جویی درپیش بگیرید. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آن‌ها جویا شوید. فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کار‌های عقب‌مانده را انجام دهید. فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

اردیبهشت

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

خرداد

خودخواهی را کنار بگذارید با شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. یکی از بزرگ‌تر‌های خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. توجه ویژه‌ای در انجام کار‌ها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کار‌ها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کار‌های شما نرود. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.

تیر

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا سری به دوستان قدیمی بزنید و از آن‌ها دلجویی نمایید.

مرداد

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستان بیشتر بهره بگیرید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. خبری ناخوشایند به دست شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

شهریور

احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیز‌های منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. کار‌ها در محل‌کار یا منزل بر وفق مرادتان پیش می‌رود. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

مهر

روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. اجازه ندهید نگرانی‌ها و مشکلات پیش‌پاافتاده روز شما را خراب کند. سهل‌انگاری را کنار بگذارید و تمرکز خود در انجام کار‌ها را افزایش دهید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عقش‌زندگی‌تان مطرح کرده‌است.

آبان

کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده‌است. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید.

آذر

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روز‌های آینده آماده کنید. با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. با تقدیم هدیه‌ای به عشق‌زندگی‌تان به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با کمک دوستان و آشنایان حل کنید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کار‌های روزانه را به پایان خواهید برد.

دی

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. امروز در مرکز توجه اعضای خانواده قرار می‌گیرید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان بپردازید و حسابی تفریح کنید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید.

بهمن

انسان باتجربه‌ای هستید و نظر‌های مفید و سودمندی دارید، اما نظر‌های خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظر‌های خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظر‌های مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاورد‌های بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. از کسی کینه به دل نگیرید و محبت را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار است و مجبور هستید وقت خود را به پرستاری از وی بگذرانید.

اسفند

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کار‌ها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

منبع : خبرفوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.