ماسک های چاق کننده طبیعی و گیاهی صورت

ماسک های چاق کننده صورت با مواد طبیعی و گیاهی
لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند. آیا شما راهی برای این مشکل شایع یافته اید ؟ با ما در این بخش از سلامت نمناک همراه باشید تا با راههای طبیعی چاق شدن صورت آشنا شوید و بدون اینکه از روش های تزریقی و دارویی پرخطر استفاده کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید.

زغال اخته برای چاقی صورت:
دانه های زغال اخته را پودر کنید و ۱ قاشق چای خوری از این پودر با کمی آب برای تهیه یک خمیر سفت مخلوط کنید.
آن را روی گونه های خود بزنید و پس از حدود ۱۰ دقیقه، آن را با آب سرد شستشو دهید.

ماسک عسل برای چاقی صورت:
شما همچنین می توانید ماسک عسل را در خانه خود تهیه کنید. برای انجام این کار، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:
۱ قاشق چایخوری (۵ میلی لیتر) عسل با ۱ قاشق چای خوری (۵ میلی لیتر) پاپایا خرد شده، مخلوط و به گونه های خود بزنید و آرام ماساژ دهید. پس از حدود ۱۰ دقیقه، صورت خود را با آب گرم شستشو دهید. شما می توانید این کار را ۲-۳ بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

ماسک چاق کننده صورت با سیب زمینی و گلاب
برای آماده کردن این ماسک ابتدا سیب زمینی را رنده ریز کنید و سپس گلاب را به آن اضافه کنید در اندازه ای که حالت خمیری پیدا کند و خیلی شل نشود.
اگر پوست شما چرب است چند قطره آبلیمو اضافه کنید و اگر پوست خشک دارید کمی عسل به مواد اضافه کنید و کامل مخلوط کنید.
صورت خود را خوب بشوییدو ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید. بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده صورت را با آب سرد بشویید.
**میتوانید بعد از اصلاح پوست از این ماسک استفاده کنید.

سیب برای چاقی صورت:
برای ایجاد یک مخلوط سفت، ۱/۲ سیب را له کنید و به آرامی به گونه های خود بزنید و اجازه دهید ۴۰ تا ۶۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشورید.
این کار را هر روز انجام دهید.
راه دیگر برای استفاده از سیب ها این است آب سیب بنوشید. سه برش سیب، سه برش کوچک هویج و ۱۲۵ میلی لیتر (۱/۲ فنجان) آب لیمو، آب اینها را بگیرید و صاف کنید.
سپس، هر روز صبح، آب آن را بنوشید تا متوجه نتایجش شوید چاق شدن صورت تان را شاهد باشید.
پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و هویج همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به احیا و تقویت پوست کمک کند.

آلوئه ورا برای چاقی صورت:
یکی از این موارد در این لیست برای داشتن گونه های برجسته و صورت پر ، استفاده از آلوئه ورا است.آلوئه ورا به مدت طولانی به عنوان دارویی گیاهی برای پوست شناخته شده است و این گیاه کمک می کند تا التهاب را کاهش دهد و الاستیک پوست را تقویت کند بنابراین، ژل آلوئه ورا را به صورت و گونه هایتان بزنید و به آرامی با حرکات دایره ای بمالید ؛ اجازه دهید حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بماند و بعد بشورید.
این کار را هر روز تکرار کنید این نه تنها به شما کمک می کند تا به سرعت گونه های شما برجسته شود، بلکه پوست را زیبا تر و نرم تر از قبل می سازد. به طور جایگزین، شما می توانید ۲۵۰ میلی لیتر آب آلوئه را هر روز صبح بنوشید.
مطمئن شوید که فقط آب آلوئه ورا خالص را می نوشید.

ماسک گلیسیرین و گلاب
محلول گلیسیرین و گلاب هم راه حلی خوبی هستند. گلیسیرین و گلاب به پوست کمک می کند و پوست روی گونه های شما تغذیه می کند. گلیسیرین آب را به پوست می رساند و میزان سلول های مرده بدن را تنظیم می کند.
گلاب می تواند پوست تحریک شده را خنثی و آرام کند و آب را برای پوست خشک فراهم کند، همچنین دارای خاصیت ضد عفونی کننده ملایمی است، و پوست روی گونه هایتان پاک و سالم تر می کند بدون خشک شدن پوست و یا تحریک پوست. شما می توانید آنها را با نسبت ۱:۱ مخلوط کنید و این مخلوط را به پوست خود روزانه بمالید. شما باید از این محلول در شب استفاده کنید، قبل از رفتن به خواب. اگر در طول روز استفاده شود، شما باید از کرم ضد آفتاب برای پوست استفاده کنید، در حالی که پوست شما را از تماس با نور خورشید محافظت می کند.

کره برای چاق کردن صورت:
من مطمئن هستم که ممکن است هرگز فکر نکنید که استفاده از کره می تواند صورت و گونه های شما را چاق کند، اما بله درست است! این یکی از بهترین روش های اصلاح خانگی است که می توانید دنبال کنید.
با مخلوط کردن کره و شکر، خمیری تهیه کنید.
آنها را روی گونه هایتان بزنید بهترین نکته در مورد این روش این است که به غیر از نرم کردن پوست شما، پوششی را رویش می کشد و از آن محافظت می کند.
پس از استفاده بر روی صورتتان، حتما آنها را با آب گرم شستشو دهید.

روغن زیتون مناسب برای چاقی صورت:
روغن زیتون یک روش اصلاح شده برای داشتن گونه های برجسته و صورت چاق است چرا که چربی های سالمی دارد که در حفظ پوست سالم و نرم کمک می کند. روغن زیتون به خوبی به عنوان یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک عمل می کند و از این رو پوست نرمی را تضمین می کند.
حتما حداقل یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص را روزانه مصرف کنید.
به آرامی آنها را روی صورت خود ماساژ دهید ، برای مدت ۵-۱۰ دقیقه و بعد با آب گرم بشورید.
چاقی صورت با روغن زیتون

شیر برای چاق شدن صورت:
البته شیر بدون شک بهترین رژیم غذایی برای افراد در تمام گروههای سنی است. شیر غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است که قادر به برآورده ساختن نیازهای غذایی روزانه ما می باشد. ثابت شده است که شما می توانید گونه های شگفت انگیزی با مصرف ۱ لیوان شیر ،دو بار در روز به مدت ۳ ماه داشته باشید.

منبع:نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.