نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در راهبری اقدامات مردمی مبارزه با کرونا

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به حضور تمامی دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های جهادی و بسیجی شهرستان شهریار در میدان مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در راهبری و هم افزایی بیشتر اقدامات مردمی و جهادی در شهرها و محلات خود در راستای مبارزه با بیماری کرونا و تبعات آن دارند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در نشست مشترک با ائمه جمعه شهرستان شهریار اظهار داشت: نکات بسیار مهم و راهگشایی در بیانات مقام معظم رهبری در هفته‌های اخیر در خصوص مبارزه با کرونا است که چکیده آن این است که اگر همگی در هر جایگاهی به وظیفه خود عمل کند ما به این بیماری فائق خواهیم آمد.

وی افزود: در شهرستان شهریار نیز تمامی مسوولان، دستگاه‌ها، بسیجیان، گرو‌ه‌های جهادی قدم به میدان مبارزه با کرونا گذاشتند و مراحل مختلف رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط نهادها و گروه‌های مختلف در حال انجام است.

فرماندار شهریار بیان داشت: خود مردم در حال دستگیری و کمک به یکدیگر هستند که بسیار ارزشمند است و همچنین بنا شد که قرارگاهی در هر شهر راه‌اندازی شده و ارزاق با قیمت مناسب به مردم تحویل مردم شود که در چندین نقطه شهرستان این اتفاق افتاده است.

طاهری گفت: کمک ائمه محترم جمعه و جماعت در هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای اقدامات جهادی بسیار مهم و تاثیرگذار است و مساجد نیز همواره همانند سایر برحه‌های انقلاب مبدأ تحولات، اقدامات مردمی و محور محلات خود هستند.

منبع : فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.