نکاتی برای انتخاب کرم شب

کرم شب

پوست انسان هم مثل دیگر اعضای بدن شب ها استراحت می کند، استفاده از کرم پیش از خواب میتواند به از بین رفتن چین و چروک صورت کمک فراوانی داشته باشد، با استفاده از کرم های شب شما میتوانید پوست خویش را جوان تر و شاداب تر از همیشه نگه دارید.

کرم شب چیست؟

کرم شب مملو از ترکیبات مغذی و تقویت کننده پوست است که باعث تقویت، بازسازی و ترمیم پوست اسیب دیده می شود. چنانچه پوست خشک، کمآب، ملتهب و مستعد چین و چروک دارید؛ یا این که پوستتان سفتی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست است، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول در طول شب و هنگامی که پوست در حالت استراحت مطلق است ماده های مغذی لازم را برای سلول ها فراهم می‎کند. استفاده مستمر از آن هم باعث می شود شما به پوستی که همیشه آرزوی آنرا داشتید در کم ترین زمان ممکن دست پیدا کنید.

 

نکته مهم در استفاده از این کرم شب زمان استفاده از آن است. این محصول قابل استفاده در طول روز نیست به علت این که قدرت محافظت بسیار ضعیفی دارد و نمی تواند از پوست شما دربرابر افتاب، الودگی و رادیکال های ازاد محافظت کند. بنابراین باید در هنگام شب و قبل از رفتن به رختخواب پوست خود را کاملاً تمیز کنید و آنگاه این کرم را روی پوست اعمال نمایید.

بهترین کرم شب

پیدا کردن بهترین کرم شب برای پوست کار مشکلی نیست، برای این کار باید چند کار را انجام داد، نخست باید نوع پوست خویش را بشناسید اگر پوست چرب دارید، خرید کرم شب مخصوص پوست های چرب مطلوب شماست، چنانچه پوست خشک دارید، باید از کرم هایی که دارای روغن های گیاهی هستند استفاده نمایید تا پوست شما دچار مشکل نشود، در قدم دوم باید کاربری خویش را معلوم کنید، زیرا کرم های ضد چروک انواع مختلفی دارند.

انواع کرم های شب

* کرم های شب احیا کننده: به تولید سلول های زنده در بافت صورت کمک می کند.

* کرم های شب ترمیم کننده: به ترمیم اثرهای مخرب ناشی از عوامل بیرونی کمک می کند.

* کرم ضد چروک شب: باعث میشوند که پوست نرم و صاف شود.

 

یکی از اصلی ترین دلایلی که به شما توصیه می شود حتماً از کرم شب استفاده کنید این است که این کرم باعث می شود حالت کششی پوست شما حفظ شود. اگر پوست صاف و یک دستی دارید و اگر نیازی به استفاده از کرم شب را برای پوست خویش حس نمی کنید این مهم را به خاطر داشته باشید که کرم شب مانع از شل شدن و افتادگی پوست شما در طی گذر زمان می شود.

کرم شب چه فوایدی برای پوست دارد؟

کرم های شب را اگر در یک رده بندی کلی قرار دهیم می توانیم به کرم های افزایش سلول های احیا کننده، ترمیم کننده و مرمت کننده پوست و کرم های ضد چروک اشاره ای داشته باشیم.

 

هر کدام از کرم های شب برای یک جنس پوست مناسب است و شما میتوانید باتوجه به نیازی که در پی آن هستید ایده ال ترین را از آن خود کنید ولی این مهم را به خاطر داشته باشید که کرم های شب همگی در مجموع خاصیت های مشترکی دارند که در ادامه به آن ها به صورت تیتر وار اشاره خواهد شد.

 

– مرطوب نگه داشتن پوست و مانع از خشک شدن آن در طی ساعت پایانی شب

– شفافیت بیشتر پوست های کدر

– احساس خوب سبکی برای پوست های اسیب دیده

– کلاژن سازی در پوست

– افزایش گردش خون و زیبایی بیشتر بعد از هر بار استفاده

منبع : بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.