پیام تبریک فرماندار شهرستان قدس به مناسبت آغاز هفته کتاب

خانم دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس، طی صدور پیامی آغاز هفته کتاب را به همه فعالان حوزه کتاب و کتاب خوانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، در متن پیام تبریک دکتر لیلا واثقی فرماندار محترم شهرستان قدس آمده است:

بیست و چهارم آبان آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است.

در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب که با شعار دانایی و مانایی همراه شده است، کوشش و تلاش ما، تقویت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی های عموم مردم خواهد بود.

بزرگان، اندیشمندان وهمه آنهایی که در تاریخ بشریت نقش داشته اند با کتاب و کتابخوانی بیگانه نبوده اند، در عصر کنونی هیچ جامعه ای بدون توجه به فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی پیشرفتی نخواهد داشت.

بر کسی پوشیده نیست که در تمام ادوار تاریخی سرزمین پهناور ایران، سرشار اندیشه های ناب و نو در همه زمینه ها خصوصا کتابت و دنیای نویسندگی بوده است. فردوسی ، سعدی، حافظ، ابوریحان بیرونی، خوارزمی، ابن سینا و…که بر تارک تاریخ علم وادب جهان همچون ستارگانی بی بدیل می درخشند، در عصر کنونی نیز بزرگانی چون پروفسور حسابی، علما وادبایی دیگر هستند که در این مقال امکان نام بردن یکایک آنان میسر نیست.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، حضور یکایک مردم شریف و فهیم شهرستان قدس، دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی خصوصا نویسندگان، مولفین و ناشران پرتلاش منطقه که با کمترین امکانات و در عین حال با عشق و شوق فراوان دست به قلم شده اند و آثاری ارزشمند از خود بجای می گذارند، ادارات، نهادها و همه فعالان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی که بدون هیچ چشم داشتی و در راستای وظایف فرهنگی خود تلاش می کنند تا هفته ای ماندگار در شهرستان قدس رقم بخورد، تبریک وتهنیت عرض می کنم.

ازهمه عزیزانی که در این هفته دارای برنامه های متنوع فرهنگی هستند در خواست میکنم فعالیت های خود را به شکلی برنامه ریزی نمایند که محدود به بازه زمانی هفته کتاب نشود ودر تمام روزهای سال و در مناسبت های ملی و مذهبی قابلیت اجرایی داشته باشد.

بهروزی و سرافرازی همه قلم به دستان حوزه نویسندگی شهرستان قدس را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.