اجرای ۲۵ طرح انتظامی در شهریار/ مجموعه اداری شهریار همواره در کنار نیروی انتظامی است

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به اجرای ۲۵ طرح انتظامی در شهرستان شهریار با مشارکت ویژه نیروی انتظامی شهرستان، گفت: مجموعه اداری شهرستان شهریار در راستای ارتقا نظم و امنیت عمومی همواره در کنار نیروی انتظامی بوده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در نشست مشترک با استاندار تهران، معاون امنیتی انتظامی استانداری، فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران و فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: از زحمات و نگاه ویژه استاندار تهران به مسائل و مشکلات استان تهران تقدیر و تشکر می‌کنم و امروز شرایط غرب استان تهران با سایر نقاط استان متفاوت است.

وی افزود: با توجه به وضعیت معیشتی و آمار بالای مهاجرت به غرب استان تهران مسائل و مشکلات خاصی در این مناطق حاکم است و نگاه مسؤولین کشوری بایستی به این نقطه تغییر کند.

فرماندار شهریار بیان داشت: با توجه به عدم تطابق زیرساخت‌های اداری موجود با مسائل و مشکلات موجود، بایستی سیستم اداری در غرب استان تهران از جمله شهریار به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته و ارتقا پیدا کند.

طاهری گفت: تمامی طرح‌های نیروی انتظامی با همکاری مطلوب شورای تامین شهرستان و ادارات مختلف انجام می‌شود و مجموعه اداری شهرستان همواره برای افزایش نظم و امنیت عمومی و عزت و اقتدار نیروی انتظامی در کنار آن بوده است.

وی ادامه داد: ۲۵ طرح انتظامی در مجموعه شهرستان شهریار صورت پذیرفته که بار اصلی آن بر دوش نیروی انتظامی بوده است و مجموعه شهرستان‌های غرب استان به مسائل و موضوعات موردنظر نیروی انتظامی ورود کرده‌اند.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: در حوزه مانیتورینگ شهری اقدامات خوبی در شهرهای شهرستان شهریار صورت پذیرفته است و تمامی روستاهای شهریار امروز مجهز به دوربین‌های امنیتی هستند.

طاهری تصریح کرد: نیاز ارتقا سیستم اداری از جمله زیرساخت‌های نیروی انتظامی در غرب استان تهران امری ضروری است.

منبع : فرمانداری شهرستان شهریار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.