استقرار نیروهای خدمات شهری به همراه پمپ آب در نقاط مختلف شهرقدس به منظور رفع آبگرفتگی احتمالی معابر

همزمان با آغاز بارندگی‌، حوزه خدمات شهری، جهت مقابله با هرگونه آبگرفتگی در آماده‌باش کامل بوده تا از بروز مشکل در سطح شهر جلوگیری نماید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ از صبح امروز با آغاز بارندگی در شهرقدس، اکیپ های ویژه خدمات شهری که مجهز به پمپ های آب  می باشند، در زیرگذرها و نقاط مختلفی از شهر که به لحاظ احتمال وقوع آبگرفتگی مورد شناسایی قرار گرفته، استقرار یافته اند تا در صورت آبگرفتگی احتمالی معابر سریعا نسبت به رفع و رجوع مشکل اقدام نمایند.

علاوه بر اکیپ های مذکور، نیروهای سازمان آتش نشانی نیز در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی امدادرسانی کنند. در این خصوص هماهنگی کاملی با واحدهای خدمات شهری و امدادی جهت حفظ آمادگی برای مواجهه با بارش های شدید صورت گرفته است.

شهرداری قدس با انجام اقدامات متعددی از قبیل لایروبی انهار و کانال های فاضلاب و حفر چاه های جذبی سعی در جلوگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر نموده است. اینگونه اقدامات در طول سال توسط مدیریت شهری پیگیری می شود تا در فصول پربارش آمادگی کاملی در این خصوص وجود داشته باشد.

 

منبع:شهرداری قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.