امضای خیرین سلامت پای تفاهم نامه تکمیل مرکز غربالگری سرطان و کلینیک ویژه شهریار

خیرین سلامت؛ آقایان عباس جعفری و عباس شریفی راد تفاهم نامه تکمیل مرکز غربالگری سرطان و کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار را امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، نشست امضای تفاهم نامه تکمیل مرکز غربالگری سرطان و کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با حضور خیرین سلامت، فرماندار و مسئولان شهرستان شهریار و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران دوشنبه نوزدهم آبان ماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس فرمانداری شهریار برگزار شد.
مهندس نورا… طاهری؛ فرماندار شهریار در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و هیئت همراه، اظهار کرد: پروژه بیمارستان امام خمینی شهریار در دوره ریاست دکتر کوهپایه زاده با سرعت بیشتری پیش رفته و به زودی شاهد بهره برداری از آن هستیم.
وی از همراهی خیرین شهرستان شهریار به ویژه آقایان شریفی و جعفری قدردانی کرد و افزود: خیرین همواره منشا اثرات فراوانی در این شهرستان بوده اند؛ امروز هم این عزیزان یک کار خیر و ارزشمند دیگری را در این شهرستان رقم می زنند.
مهندس طاهری در ادامه گفت: مردم شهریار در پی آن هستند تا به مطالبه به حق خود دست یابند و قطعاً سپاسگزار زحمات همه عزیزانی که برای پیشرفت شهرستان زحمت میکشند، هستند.
وی با بیان اینکه بخشی از کارها برای تکمیل پروژه بیمارستان امام خمینی متوجه فرمانداری است، از جمله هماهنگی های لازم با مسئولان شهری که در حال پیگیری جدی آنها هستیم، افزود: کلینیک ویژه و مرکز غربالگری سرطان نیز که در موقعیت مکانی این بیمارستان قرار دارند، انشاالله تا پایان دولت فعلی همزمان با پروژه بیمارستان به دست توانای خیرین به بهره برداری می رسند.
در ادامه این نشست دکتر جلیل کوهپایه زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از فرماندار شهریار و تمامی دست اندرکاران این شهرستان تشکر کرد و گفت: با توجه به مذاکرات قبلی با خیرین محترم  آقایان شریفی و جعفری برای کمک به اتمام پروژه هایی که در حال انجام هستند، تصمیم گرفته شد تا کلینیک ویژه و مرکز غربالگری سرطان در مجتمع بیمارستان امام خمینی با حمایت این دو بزرگوار هر چه زودتر به بهره برداری برسند.
وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه ای با نظر فرمانداری و خیرین تنظیم شده و امیدواریم پس از امضای این تفاهم نامه  ها بتوانیم ظرف مدت چند ماه این دو پروژه را به پایان برسانیم و مردم شهریار هر چه سریعتر از خدمات آنها بهره مند بشوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شهریار ظرفیت اضافه شدن بخش های مختلف درمانی و بهداشتی را دارد؛ بنابراین همراهی خیرین می تواند نوید بخش آینده ای باشد که مردم این منطقه بتوانند خدمات مختلفی را با کیفیت مناسب از این مجموعه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه نگاه ما به غرب تهران یک نگاه زنجیره ای بیمارستانی است، افزود: بیمارستان های شهر قدس و ملارد و همچنین امام سجاد(ع) و امام خمینی(ره) در شهریار یک زنجیره بیمارستانی تشکیل می دهند و  مردم تمام این مناطق می توانند از این بیمارستانها خدمت بگیرند؛ در این مدل هم بهره وری افزایش می یابد و هم ارائه خدمات به مردم با کیفیت بالاتری انجام می شود.
دکتر کوهپایه زاده گفت: با صد و پنجاه تخت در ملارد، صد و پنجاه تخت در شهر قدس، سیصد و سیزده تخت در بیمارستان امام خمینی و همچنین توسعه بیمارستان امام سجاد مجموعاً هشتصد تخت بیمارستانی دولتی در این منطقه فعال می شوند؛ بنابراین شرایط نسبت به وضعیت فعلی که تنها دویست تختخواب فعال در این مناطق داریم، بسیار متفاوت خواهد بود.
دکترمحمد هادی ناصح؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهریار نیز در حاشیه این نشست، گفت: ساخت مرکز غربالگری سرطان در محوطه بیمارستان امام خمینی در پنج طبقه پیش بینی شده که بر اساس تفاهم نامه ای که امروز امضا شد، به همت خیرین دو طبقه آن تکمیل می شود و بعد از تامین اعتبار یا مشارکت سایر خیرین، طبقات دیگر نیز ساخته می شود.
وی با بیان اینکه کلینیک ویژه تخصصی برای ویزیت و درمان های سرپایی پیش بینی شده، افزود: در برخی از شهرستانها ممکن است که کلینیک ویژه خارج از بیمارستان قرار بگیرد اما چون بیمارستان امام خمینی محوطه بزرگی دارد، این کلینیک داخل محوطه بیمارستان پیش بینی شده که اتفاقاً مردم می توانند دسترسی بهتری به خدمات مختلف داشته باشند.

 

منبع : شبکه بهداشت و درمان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.