با حضور مهندس ملکی شهردار اندیشه؛ برگزاری دومین جلسه قرارگاه اقتصادی اجتماعی شهرستان شهریار

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، دومین جلسه قرارگاه اقتصادی اجتماعی شهرستان شهریار با دستورکار ایجاد هماهنگی‌های لازم به منظور توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب‌تر و استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردمی با حضور مسؤولان مربوطه و مهندس ملکی شهردار اندیشه برگزار شد.

با حضور مهندس ملکی شهردار اندیشه؛
برگزاری دومین جلسه قرارگاه اقتصادی اجتماعی شهرستان شهریار

به گزارش اداره روابط عمومی وامور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، دومین جلسه قرارگاه اقتصادی اجتماعی شهرستان شهریار با دستورکار ایجاد هماهنگی‌های لازم به منظور توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب‌تر و استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردمی با حضور مسؤولان مربوطه و مهندس ملکی شهردار اندیشه برگزار شد.

دومین جلسه قرارگاه اجتماعی اقتصادی شهرستان شهریار پیش از ظهر امروز به ریاست  اشجعی مشاور فرماندار و با حضور مهندس ملکی شهردار اندیشه و سایر مسؤولان و نمایندگان ادارات مربوطه برگزار شد.

در این جلسه ایجاد هماهنگی‌های لازم به منظور مصوبه جلسه گذشته مبنی بر استقرار محل‌هایی در شهرها و روستاها به منظور توزیع اقلام اساسی با قیمت مناسب‌تر در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بر لزوم برداشتن گام‌های ملموس و عملیاتی در تامین ارزاق اساسی عمومی و بهره‌مندی از ظرفیت انجمن‌های مردمی نهاد تاکید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.