برگزاری آئین تجلیل از خانواده‌ معظم شهدای فرهنگی شهرستان شهریار

آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهریار، آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی و آموزش و پرورش شهرستان شهریار امروز با حضور خانواده معظم شهدا، طاهری فرماندار شهریار، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های تهران، معاون مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران و سایر مسؤولان امر در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طاهری فرماندار شهریار در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهدای ما با الگوگیری از فرهنگ و تفکر حسینی با میلی به ظواهر دنیایی جان شیرین خود را در راه اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و امروز و با توجه به وضعیت پراهمیت کشور، تلاش برای حفظ و زنده نگه داشتن سیره شهدا از وظایف مهم مسوولین کشور است.

وی افزود: شهدای فرهنگی نماد فرهنگ و تفکر حاکم بر جامعه آموزش و پرورش کشور است و اینکه معلمان عزیز در هر سنگری چه سنگر تربیتی و چه سنگر دفاع از میهن مشغول جهاد هستند.

فرماندار شهریار بیان داشت: در شرایط کرونایی فعلی نیز صحنه‌های زیبایی از تلاش معلمان و فرهنگیان عزیز در راستای تداوم تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرزندان کشور هستیم که شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

منبع : فرمانداری شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.