برگزاری جلسه برنامه ریزی شهری با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس

جلسه برنامه ریزی شهری با حضور دکتر شفیعی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، خانم دکتر واثقی فرماندار, شهردار و اعضای شورای اسلامی، غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای ادارات و اعضای کمیته برنامه ریزی، هفتم آبانماه در سالن اجتماعات حضرت باقرالعلوم شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، مسائل و مشکلات شهری شهرستان قدس با حضور دکتر شفیعی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفت.

دراین نشست ابتدا واثقی فرماندار شهرستان قدس ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، هفته وحدت را گرامی دانسته و گفت: مدیریت و برنامه ریزی شهری می بایست از مبحث تئوری خارج و عمل شود.اجرای برنامه های شهرستان و رفع مشکلات شهری بدون برنامه ریزی و اختصاص بودجه مناسب امکانپذیر نمی باشد، جادارد با حضور دکتر شفیعی و حمایت ایشان و مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مقداری از مشکلات شهرستان قدس که بخاطر محدودیت ها و کمبود منابع مالی، مرتفع و حل شود.

بعد از سخنان فرماندار، فیلمی از مشکلات حاشیه نشینی و مشکلات محله شهید عزیزی نمایش داده شد که بخوبی وضع موجود و مشکلات آن را به نمایش گذاشت.

شفیعی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با ابراز خوشنودی از حضور خود در شهرستان قدس، حل مشکلات و بررسی مسائل لاینحل شهرستان قدس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما یک سری مشکلات زیر ساختی و مالکیت استیجاری برخی از ادارات را در شهرستان قدس داریم که باید با عزم بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اختصاص بودجه بیشتری برای حل مشکلات شهری شهرستان قدس گفت: مشکلاتی که در سطح شهرستان داریم در بحث‌های مدیریتی است که الزام عملی یا تقید عملی به برنامه‌ها در اجرای موضوعات مدون شده باید بیشتر جاری شود و درواقع ساز و کارهایی باید انتخاب و سنجیده شود تا مصوبات جلسات اجرا و عملیاتی شود. در مرحله اجرای مصوبات تا حدودی اشکالاتی وجود دارد که بخشی از آن اشکالات فنی و تخصصی بوده و بخشی از آن‌ها اشکالات مدیریتی است که شاید به لحاظ بینشی باید تغییر و تحولاتی اتفاق بیفتد تا در جهت رفع مشکلات مردم شهرستان قدس گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.