ترامپ: زمان نشان می‌دهد چه کسی به کاخ سفید راه خواهد یافت/ در ایالت نیویورک واکسن کرونا را توزیع نخواهیم کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از عملکرد دولت خود در مبارزه با ویروس کرونا دفاع کرد.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت: شرکت فایزر، غول داروسازی آمریکا موفق به آزمایشی فراتر از انتظار درباره واکسن کرونا شد. بسیاری از رهبران کشور‌های جهان این موضوع را به من تبریک گفتند.

وی افزود: واکسن‌های دیگری نیز در هفته‌های آتی رونمایی خواهند شد. بزودی میلیون‌ها دوز از واکسن کرونا را در تمامی ایالت‌های آمریکا به جز ایالت نیویورک که فرماندار دموکراتش این واکسن را قبول ندارد توزیع خواهیم کرد. این واکسن تا ماه آوریل برای تمامی شهروندان آمریکایی در دسترس خواهد بود.

ترامپ با اشاره به عملکرد دولتش در مبارزه با کووید ۱۹ گفت: آمریکا کمترین میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری را در مقایسه با دیگر کشور‌های جهان داشته است!

رئیس جمهور آمریکا در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی سکانداری کاخ سفید را در ماه ژانویه برعهده خواهد داشت.

دفاع ترامپ از عملکرد دولتش در مبارزه با ویروس کرونا درحالی مطرح می‌شود که آمریکا در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان قرار دارد. تاکنون ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تن در ایالات متحده به ویروس کرونا آلوده و از این میان، ۲۴۳ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.