تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهای شهریار/ زمینه برای فعالیت تمامی گروه‌ها و داوطلبین فراهم است

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه جلسه تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهای شهریاربه ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار، با حضور علی ملکی شهردار اندیشه، ائمه جمعه و دیگر شهرداران شهرهای تابعه برگزار شد.

تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهای شهریار/ زمینه برای فعالیت تمامی گروه‌ها و داوطلبین فراهم است

به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه جلسه تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهای شهریاربه ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار، با حضور علی ملکی شهردار اندیشه و دیگر شهرداران شهرهای تابعه برگزار شد.

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به تفاهم‌نامه تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهایی شهرستان شهریار، گفت: زمینه برای فعالیت تمامی گروه‌های جهادی و داوطلبین در مقابله با کرونا فراهم بوده و دست نیاز شهرستان به سوی این عزیزان دراز است.

نورالله طاهری فرماندار شهریار روز پنج شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان شهریار اظهار داشت: به جد لازم است که حساسیت همگانی در مبارزه با کرونا تشدید شود مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان بسیجیان، علما، جوانان و همه را فراخواند.

وی افزود: با توجه به دستور ریاست محترم جمهور و تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، این قرارگاه‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز تشکیل خواهد شد و البته پیش از این دستور در شهرستان شهریار این موضوع در دستور کار قرار داشت.

فرماندار شهریار بیان داشت: قرارگاه‌های عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرهای شهریار به ریاست ائمه محترم جمعه تشکیل خواهد شد و با همکاری شهرداری و بسیج اقدامات لازم را مدیریت و اجرا کنند و معنی ایجاد قرارگاه یعنی قرارداشتن در حالت جنگی، بسیار جدی و حساس است و هیچ گونه کوتاهی و سستی مورد پذیرش نیست.

طاهری گفت: کادر درمانی و پزشکی در شهرستان شهریار جهادی و با تحمل سختی‌ها در حال خدمت هستند و زمینه برای فعالیت تمامی گروه‌ها و داوطلبین در حوزه مبارزه با کرونا فراهم است.

وی ادامه داد: همه مردم در شرایط فعلی باید آمر سلامت باشند و مسؤولان در شهرها از معتمدین و خیرین استقبال کنند و در حوزه‌های مختلف از ظرفیت این عزیزان بهره گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.