توزیع ۳۲۰ بسته معیشتی در شهرستان قدس

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان قدس ،ظهر امروز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه (س) مصلی و خیرین شهرستان قدس برگزار شد.

در این رزمایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، فرمانده سپاه، مدیر رسیدگی به امور مساجد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار، رئیس ستاد نماز جمعه و جمعی از خیرین در مصلی شهرستان برگزار شد.

این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، مواد شوینده بهداشتی، حبوبات، ماکارانی، مرغ می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس اظهار داشت: در طول ۹ ماهی که از شیوع ویروس کرونا می گذرد، مردم و خیرین و مسئولین با روحیه تعاون، همکاری و هم افزایی مصلی شهر را محور کار خدمت رسانی به محرومین قرار دادند.

ایشان افزود: نماز جمعه و مصلی نه تنها قرارگاه فرهنگی شهر است، بلکه قرارگاه خدمت و جهاد است.

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرو: این بسته ها بخشی از حرکت جدید از کمک به محرومین بوده که با کمک پایگاه های بسیج، مساجد، گروه های جهادی، موسسات خیریه و نیکوکاری و خیرین و نیکوکاران همیشه در صحنه انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار گفت: طبق فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شدت این فعالیت ها بیشتر شده تا مرهمی بر دردهای کسانی که از این ویروس آسیب دیده و مشاغل خود را از دست داده اند باشیم.

صبح امروز در شهرک شهید عزیزی ۱۵۰ بسته و در مصلی نیز ۳۲۰ بسته نیز توزیع می شود
معتمدین و خیرین همیشه پای کار بوده و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

این کمک ها علاوه بر بسته های معیشتی و بهداشتی در زمینه ودیعه مسکن و کمک به بیماران و تامین جهیزیه در موج جدید اجرا می شود.

این اقدامات مسجد محور بوده و بسته ها از طریق مراکز نیکوکاری، پایگاه های بسیج و مساجد توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.