تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار فرمانداری شهریار/ مسئولان منفعت عمومی را سرلوحه کار قرار دهند

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در شهرستان شهریار و دستور کار قرار داشتن تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: تمامی مسؤولان شهرستان بایستی در راستای رفع موانع پروژه‌های عمرانی و خدماتی همت گماشته و منفعت عمومی را سر لوحه کار قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان گفت: از حضور ارزشمند معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و سایر مدیران محترم در شهرستان شهریار تقدیر و تشکر کرده و انشالله شاهد ثمرات این هم افزایی و همکاری در ماه‌های آینده باشیم.

وی افزود: با توجه به راهبرد دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم تهران تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح شهرستان در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

فرماندار شهریار بیان داشت: پروژه‌های مطلوبی در تمام حوزه‌ها به منظور بهره‌مندی شهروندان و افزایش سرانه‌ها از محل اعتبارات مختلف در سطح شهرها و روستاهای شهریار در دست اجرا بوده و همت ما بر به ثمر نشستن آن‌ها است.

طاهری گفت: تمامی مسؤولان شهری اعم از شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بایستی در راستای رفع موانع و مشکلات پروژه‌های عمرانی همت کنند و منفعت عمومی را سر لوحه امورات قرار دهند.

 

منبع:  shahriyar.ostan-th.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.