جلسه آب ، خاک، منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان قدس برگزارشد.

جلسه آب ، خاک، منابع طبیعی و کشاورزی شهرستان قدس به ریاست علیرضا ناصری پور معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور بررسی مصوبات جلسه پیشین و اقدامات دستگاه های متولی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، در این جلسه ناصری پور گفت :  یکی از سیاست های محوری در توسعه کشاورزی، صنعت و فضای سبز شهری مدیریت هوشمند پسآب تصفیه خانه فاضلاب است که متاسفانه در شهرستان قدس به آن توجهی نشده و اگر این به این موضوع پرداخته میشد مشکلات زیادی در حوزه کشاورزی و صنعت حل گردیده بود.

وی در ادامه خواستار نظارت و ساماندهی جدی نسبت به پساب خروجی تصفیه خانه شد و ابراز کرد: با توجه به شرایط کم آبی حاکم بر شهرستان، متاسفانه عدم نظارت و کنترل پسآب خروجی تصفیه خانه در چند سال گذشته، باعث هدر رفت یکی از منابع آبی مهم کشاورزی شهرستان شده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری خواستار بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان شد و اظهار داشت: دستگاه های متولی برای برطرف نمودن معضلات و مشکلات حوزه آبی باید اهتمام ویژه ای داشته باشند تا کشاورزان کمبود آب برای آبیاری و امورات کشاورزی خود نداشته باشند.

منبع:شهرداری قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.