جلسه شورای اداری شهرستان قدس و اختتامیه عملیات جهادی محله اسلامی شهرک شهید عزیزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان قدس ،ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان قدس و اختتامیه عملیات جهادی محله اسلامی شهرک شهید عزیزی با حضور امام جمعه شهرستان قدس،نماینده مجلس شورای اسلامی،فرماندار،دادستان،فرمانده سپاه ،روسای ادارات و دیگذ اعضای این شورا در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)شهرک شهید عزیزی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این نشست اظهار کرد: مسئول نظام اسلامی باید عدالت محور، حق‌مدار و مردم‌دار باشد و نگذارد امور از حق خارج شده و افراط و تفریط بوجود آید و رسالت مسؤولان و رمز موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم، باهم بودن و داشتن روحیه جهادی است.

ایشان با اشاره به مشکلات شهرک شهید عزیزی گفت: مشکلات موجود در این منطقه نتیجه کوتاهی برخی مسؤولان در گذشته و لازم است امروز نسبت به گره گشایی و رفع مشکلات مردم اقدام جدی کنند.

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با زمین موسوم به کارخانه آسفالت که در اختیار اوقاف است، افزود: این زمین توسط شهرداری تبدیل به فضای سبز شده و با کمک خیران سرانه‌های فرهنگی در این محل تأمین خواهد شد و لازم است در امور خدمات رسانی و رفع مشکلات فاضلاب و مسائل برق محله، اقدامات به‌طور جدی انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.