دانلود اپلیکیشن خبری غرب تهران – بازتاب شهر

هوالمصور

اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر محصول مجموعه رسانه ای ” بازتاب ” بوده که از مهر ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را در چهارچوب قوانین در راستای انتشار اخبار، رویدادها غرب استان تهران آغاز کرده است ، مجموعه خبری بازتاب شهر تلاش خواهد کرد رسالت اطلاع رسانی خود را با اتکا به ذات لایزال الهی و با بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و توانمند در عرصه رسانه‌ای کشور به شایستگی انجام دهد . ( مطالعه قوانین حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن خبری بازتاب شهر)

سایر رسانه های وابسته به مجموعه رسانه ای ” بازتاب ” میتوان به : ۱) اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر ۲) ماهنامه فرهنگی اجتماعی بازتاب شهر ۳) پایگاه خبری خبر باغستان اشاره نمود . ” خبر باغستان ” یکی از قدیمی ترین رسانه های خبری شهر باغستان میباشد که از بهمن ۱۳۹۵ در حال فعالیت میباشد .

اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر از سیاه‌نمایی، القای یأس و ناامیدی و چشم‌ بستن بر تلاش های خالصانه قاطبه مسئولان کشور اعلام بیزاری و برائت دارد و کارکرد اول رسانه را در ترویج امید ، نشاط، پشتکار ، عدالت و پیشرفت نسل امروز و فردا می‌داند ماموریت اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر به عنوان تنها اپلیکیشن خبری غرب استان تهران ، علاوه بر کشف «استعداد دیجیتالی» در فضای مجازی ، می کوشد در راه ترویج و اعتلای فرهنگ و فرهنگ سازی گام بردارد .

مدیریت اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین را بر دیده منت نهاده و به عنوان بهترین ابزارهای تجربی جهت ارتقای کیفی مطالب استفاده خواهیم کرد چرا که ارزش هر رسانه ای به میزان ارج نهادن به خواست و رضایتمندی مخاطبین عزیز است .

اپلیکیشن خبری ، بازتاب شهر دارای مجوز به شماره ۸۶۷۱۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این اپلیکیشن خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد .

 

دریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر از بازارهای دیجیتال اندروید (اپ استور ها)

دریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر از بازار

دریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر از مایکت

دریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر از پارس هاپدریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر از چهارخونهدانلود از گوگل پلی play store

دریافت اپلیکیشن خبری بازتاب شهر با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.