مراسم تجلیل از کتابداران نمونه درشهریار بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهریار، درمورخه بیست وششم آبانماه و با حضور نیک خواه رئیس اداره، رضایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی، مهندس کاویانی شهردار شهریار، مهدوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شهریار، علی محمدی عضو شورا و پاک مهرسرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهریاربه مناسبت هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی از ۵ کتابدار نمونه شهرستان و ۵ نویسنده انجمن ادبیات داستانی تجلیل بعمل آمد.

بنا بر همین گزارش، در این مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ازتصویب لوایحی که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد خبرداده و آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیتهای فرهنگی هنری در سطح شهر شهریار اعلام نمودند.

نیک خواه نیز با تشکر از معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری که تدارک چنین برنامه ای دیدند افزود: امیدوارم با فرهنگ سازی و بسط فعالیتهای فرهنگی کتاب را مجددا در سبد خرید خانواده قرارداده چون در این شرایط حادی که وبروس کرونا ایجاد کرده است فقط کتاب میتواند اوقات فراغت خوشایندی را برای مردم فراهم نماید.

در پایان مراسم از کتابداران نمونه، رئیس اداره کتابخانه ها، رئیس انجمن ادبیات داستانی و نویسندگان انجمن با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آورده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.