مهدی مهدی‌خانی: با کاوه رضایی فامیلیم ولی کری نداشتیم

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از جدایی علیپور و محرومیت آل‌کثیر، پرسپولیس به فکر خرید یک مهاجم افتاد و بعد از مطرح شدن اسامی مختلف در نهایت مهدی مهدیخانی، مهاجم سابق تیم ملی امید که فصل قبل در تیم واراژدین کرواسی بازی می‌کرد، با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. دیروز بعد از اولین تمرین این بازیکن با تیم جدید، فرصتی دست داد تا با مهدی گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

چه شد به فوتبال ایران برگشتی؟
من فصل نسبتاً خوبی در واراژدین داشتم و این فصل را هم عالی استارت زدم و گل امتیازی هم زدم. می‌توانستم در این تیم بمانم حتی به من پیشنهاد تمدید بلندمدت قرارداد دادند ولی به دلیل یکسری مسائل که شخصی است، دنبال این بودم که اگر فرصتی دست داد، ‌به ایران برگردم. در این تعطیلی که به تهران آمدم، پیشنهاداتی رسید و روی آنها فکر کردم تا اینکه…

چند روز پیش که با هم صحبت کردیم، قرار بود به گل‌گهر بروی. چه شد پرسپولیسی شدی؟
بله آن موقع پیشنهاد پرسپولیس نرسیده بود و من مذاکرات خوبی با تیم گل‌گهر انجام دادم ولی وقتی پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند، تصمیم گرفتم به تیمی بیایم که دوستش دارم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم.

حتماً از بچگی طرفدار پرسپولیس بودی؟
بله همه آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند چقدر این تیم را دوست دارم و سال‌ها برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌آمدم. الان هم خیلی خوشحالم به باشگاهی آمدم که از بچگی آرزوی آن را داشتم. به نظرم رسیدن به رؤیای بچگی خیلی لذت‌بخش است و من بابت این موضوع خدا را شاکرم.

اولین تمرین با تیم جدیدت چطور بود؟
خیلی خوب بود. پرسپولیس جو بسیار خوب و متحدی دارد و وقتی وارد این تیم می‌شوی، این موضوع به خوبی قابل لمس است. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی می‌کنند و من خوشحالم که می‌توانم کنارشان چیزهای زیادی یاد بگیرم. امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیم محبوبم باشم و کنار سایر بچه‌ها برای موفقیت بزرگترین باشگاه ایران و آسیا تلاش کنیم.

تو سابقه کار کردن با یحیی گل‌محمدی را داری. چقدر این موضوع در آمدنت تأثیرگذار بود؟
خب من قبلاً شاگرد آقایحیی بودم و از هم شناخت کاملی داریم. جا دارد از گل‌محمدی بابت اعتمادش تشکر کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم و بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشم.

حتماً می‌دانی در خط حمله رقبای زیادی داری و کلاً بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است؟
بله، دقیقاً قبول دارم و می‌دانم به چه تیم بزرگی آمدم. پرسپولیس مهاجمان بسیار خوبی دارد و من هم آمدم تا به تیم کمک کنم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست، در خدمت پرسپولیس خواهم بود. ضمن اینکه پرسپولیس ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار دارد و این یعنی هر هفته این تعداد هوادار نگاه‌شان روی ماست و انتظار دارند بهترین باشیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هواداران را راضی کنم.

پرسپولیس در ۴ فصل اخیر قهرمان شده. فکر می‌کنی امسال هم این اتفاق بیفتد؟
قطعاً تمام هدف کل تیم قهرمانی است. پرسپولیس همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آید و امیدوارم با تلاش مجموعه تیم و حمایت هواداران امسال بتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم که به امید خدا با اتحاد و همدلی که در تیم وجود دارد این اتفاق می‌افتد.

در مورد شماره پیراهنت هم صحبت کن!
خب من علاقه خاصی به شماره ٩ دارم و خیلی خوشحالم در پرسپولیس این شماره را برتن خواهم کرد. البته می‌دانم چه بازیکنان بزرگی این شماره را پوشیدند. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.

راستی تو با کاوه رضایی نسبت فامیلی داری؟
بله کاوه همشهری من و یکی از اقوام مادرم به حساب می‌آید و با او فامیلیم.

از آنجایی که کاوه در استقلال بازی کرده و تو پرسپولیسی هستی، برایش کری نمی‌خوانی؟
نه کل‌کل یا کری با هم نداریم؛ یعنی تا الان هیچ‌وقت این اتفاق رخ نداده است.

منبع:خبرورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.