نظارت مستمر گشت‌های مشترک بر صنوف شهرستان شهریار/ شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را رصد کنند

منجیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار با اشاره به تشکیل تیم‌های گشت مشترک با محوریت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری و حضور ادارت ذیربط به منظور نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت: شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را رصد، نظارت و گزارش کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهریار، هادی منجیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار اظهار داشت: با توجه به تشدید وضعیت بیماری کرونا در کشور، با توجه به موافقت ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و اعلام استانداری تهران، برقراری محدودیت‌هایی در سطح استان تهران به تمامی ادارات و شهرداری‌های شهرستان شهریار ابلاغ شد.

وی افزود: مطابق این ابلاغیه فعالیت تعدادی از صنوف، اماکن عمومی و برگزاری مراسمات ممنوع شد که با توجه به تمدید محدودیت‌ها پابرجاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار بیان داشت: در همین راستا با هماهنگی و تشکیل تیم‌های گشت مشترک با محوریت اداره اجتماعی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و عضویت ادارات مربوطه همچون شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و پلیس اماکن عمومی، نظارت و بازدید مستمر و سه شیفته از سطح صنوف و کسبه پیگیری شد.

منجیری گفت: طی گشت‌های مشترک بر عملکرد صنوف به ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت شد و در صورت عدم تمکین واحد‌های ممنوع الفعالیت، واحد‌های صنفی مربوطه پلمب و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت بر صنوف پرتردد به ویژه آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، قهوه‌خانه‌ها، کافه‌ها و تالارهای پذیرایی، طی چند هفته اخیر به صورت مستمر از این مراکز بازید و حدود ۵۰ قهوه‌خانه و چایخانه در مهرماه پلمب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار تصریح کرد: با همکاری مناسب ادارات و نهادهای مربوطه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح ادارات و گروه‌های هدف در حال انجام و برگزاری مراسمات و همایش‌ها بسیار محدود شده است.

منبع : فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.