نیروی انتظامی پیشانی حوزه امنیت کشور

دکتر محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به رضایتمندی بالای امروز مردم از اقدامات نیروی انتظامی، گفت: بایستی‌ حمایت‌های لازم از مجموعه ساختاری و امکانات نیروی انتظامی صورت گیرد و همگی برای افزایش امنیت عمومی تلاش کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهریار، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در نشست مشترک با فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران و فرمانده انتظامی غرب استان تهران در محل ستاد فرماندهی غرب استان تهران اظهار داشت: وظایف نیروی انتظامی در بعد ملی بسیار پراهمیت و اساسی است و امنیت و سلامت ۲ مقوله‌ای هستند که تمامی آحاد جامعه به دنبال آن هستند و پیشانی حوزه امنیت جامعه نیروی انتظامی است.

وی افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اشاره شد که مردم ما قدردان زحمات خدمتگذاران نیروی انتظامی هستند و امروز اقتدار و مهربانی توام در نیروی انتظامی وجود دارد و این عزیزان به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت هستند.

استاندار تهران بیان داشت: امروز احساس رضایتمندی مردم از پلیس بسیار بالاست و ابتکارات و اقدامات مطلوبی نیز از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود و بایستی حمایت‌های لازم نیز صورت پذیرد.

محسنی بندپی گفت: در سال ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود که نیمی از آن متعلق به شهرستان‌های غرب تهران است که نشان از حساسیت بالای کاری در این منطقه دارد.

وی ادامه داد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی همه باهم برای امنیت و سلامت بود که همگی باید برای افزایش نظم و امنیت عمومی تلاش کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تاسیس یگان ویژه در شهرستان‌های غرب استان تهران اقدام مهمی بود که توسط فرماندهی انتظامی محترم پیگیری و اجرا شد.

محسنی بندپی استاندار تهران در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات عوامل نیروی انتظامی در غرب استان تهران، با اهدای لوح از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های غرب استان تهران و روسای پلیس‌های تخصصی تقدیر و تجلیل کرد.

منبع : فرمانداری شهرستان شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.