برخورد قانونی با هرگونه ساخت وساز غیر مجاز در شهرداری صفادشت

شهردارصفادشت از رسیدگی به ١٠۵پرونده تخلفات ساختمانی درکمیسیون ماده ١٠٠ این شهرداری در شش ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛

محمدعلی کریمی شهردارصفادشت تخلف ساختمانی رابه معنی نقض قوانین شهرسازی و بی توجهی به مقررات ساخت و ساز وعدم رعایت نکات ایمنی،بهداشتی و فنی مربوط به ساخت ساختمان دانست و افزود، این شهرداری با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و خلاف اصول شهرسازی برخورد قانونی خواهد نمود.

شهردارصفادشت بااشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده صداین شهرداری جهت رسیدگی به ساخت و سازهای مازادبرپروانه و غیرمجاز سطح شهر در شش ماهه اول سالجاری اشاره کرد و افزود؛ ازابتدای سالجاری تاکنون به ١٠۵ موردپرونده دراین کمیسیون رسیدگی شده است که در برخی موارد رای تخریب نیز صادرگردیده است .

کریمی گفت؛شهروندان محترم می بایست برابر با مفاد ماده ١٠٠ قانون شهرداریها قبل از هرگونه اقدام برای ساخت واحداث بنا به شهرداری مراجعه و ازقوانین وضوابط ساخت وساز آگاهی یابند تا از بروز مشکلات وخسارات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

شهردارصفادشت درپایان داشتن شهری باساختمانهای ایمن وفضایبصری مناسب راحق همه شهروندان دانست و گفت داشتن شهری ایمن با استاندارهای شهرسازی صرفا با همکاری و تعامل شهروندان و شهرداری میسر می باشد و شهرداری وظیفه دارد نسبت به احقاق حقوق شهروندان بر اساس آنجه که رسالت اداری آن است اهتمام ورزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.