شهرداری قدس در بحران کرونا با تمام توان در کنار مردم است

شهردار قدس با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته سازمان های آتش نشانی، فرهنگی و آرامستان شهرداری مستقیماً درگیر پاندمی کرونا بودند، گفت: تا زمانی که نیاز به حضور و اقدام مجموعه مدیریت شهری باشد، این مجموعه با تمام قوا و در چارچوب تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، هفتادوسومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت، جانشین فرمانده  نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان در محل مصلی شهرستان برگزار گردید.

در این نشست، مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس پس از تبریک هفته کتابخوانی به اقدامات ۹ماهه مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قدس در بحران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: ۳ سازمان شهرداری به صورت مستقیم درگیر بحران کرونا بوده اند؛ سازمان آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات کامل اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی، مراکز درمانی و اداری و نقاط پرجمعیت نموده است. سازمان فرهنگی و اجتماعی نیز در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر مانند چاپ بنر و بروشور و اطلاع رسانی در فضای مجازی انجام داده و همکاری خوبی با مرکز بهداشت شهرستان داشته است.

وی در ادامه به اقدامات سازمان آرامستان بهشت فاطمه همانند تعیین قطعات مجزا برای متوفیان کرونا و تدفین جانباختگان با روش های نوین، استاندارد و مورد تایید مرکز بهداشت اشاره کرد و بیان داشت: قطعاً تا زمانی که نیاز به حضور و اقدام مجموعه مدیریت شهری باشد، این مجموعه با تمام قوا و در چارچوب تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در کنار مردم خواهد بود.

شهردار قدس در پایان ضمن اشاره به کاهش برگزاری جلسات و گردهمایی های غیرضروری در راستای مصوبات ستاد کرونا، اظهار امیدواری کرد که با همکاری خوب دستگاه های اجرایی و همراهی مردم از این بحران با کمترین خسارت عبور نماییم.

 

 

منبع:شهرداری قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.