گرانی اینترنت مانع توسعه کسب و کارهای آنلاین است

بسیاری از کاربران خبرآنلاین اعلام کرده‌اند برای کاهش ضرر وز یان ناشی از گسترش کرونا اقدام به آنلاین کردن فعالیت‌هایشان کرده اند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،شیوع کرونا ساختار بسیاری از کسب و کارها را تغییر داده است، به وفور این روزها کلاس های آموزشی آنلاین،فروشگاه های آنلاین و …با اقبال عمومی مخاطبان همراه شده اند.

کلاس‌های تک نفره و شیوه های جدید ارائه کالا و خدمات نیز نه فقط در ایران که در سراسر جهان با استقبال کاربران روبروست.کاربران خبرآنلاین در جواب این پرسش که تجربه فردی شما در مواجهه با این شرایط چیست ؟ پاسخ‌های متعددی داده‌اند. یکی از کاربران خبرآنلاین اعلام کرده است: “من پزشک تغذیه هستم با بیمارانم از طریق واتس اپ دیدار می کنم و ویزیت مجازی است”، کاربر دیگری نیز توضیح داده است: “مربی باشگاه بودم الان قرارداد بستم با یک فروشگاه لوازم ورزشی قسطی به شاگردانم میدم .هفته ای یک بار هم آنلاین تمرین می کنیم” . البته برخی از کاربران نیز این وضعیت را موقتی دانسته و معتقدند امکان ادامه این شرایط وجود ندارد.

یک تعمیرکار خودرو نیز اعلام کرده است:من تعمیرکار خودرو هستم برای مشتری هایم خودم میرم منزلشون و خودرو تعمیر می‌کنم مگر جدی باشه ببرم تعمیرگاه . برخی نیز البته گرانی اینترنت را مانعی بر سر راه فعالیت آنلاین دانسته‌اند . یکی از کاربران گفته است: “والا بلا باید از تجربه کشورها استفاده کنیم با این اینترنت گرون چطور کسب و کارتون رو انلاین کردید؟ من از پس این کارم بر نمیام”.

احمد، از کاربران خبرآنلاین نیز گفته است: “برای دریافت یک پروانه کسب مجازی و داشتن یک کار اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی ۱۰۰۰ برابر یک پروانه کسب معمولی باید کار انجام داد و حتی برای ساختن سایت و گرفتن هاست نیز به رقمهای پرداختی بر میخوریم که هوش از سر انسان میپرد و چنان قوانین دست و پا گیری وجود دارد که حتی اگر ۲۰ سال اینده یک تخلف اینترنتی انجام گیرد اکنون باید ضمانت جبران آن را با وثیقه سهل الوصول جبران نماییم تنها یک راه وجود دارد و آن حدف این قوانین و دست و پا گیر و حدف ارقام نجومی برای پرداخت و ساختن یک کسب و کار اینترنتی است” .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.