اسقاط موتورسیکلت های از رده خارج پس از ترخیص توسط مالکان

رئیس پلیس راهور ناجا، هفته گذشته در مصاحبه با شبکه خبر از مهلت ۲ ماهه مالکان موتورسیکلت های توقیفی خبر داد و اعلام کرد که مالکان موتورسیکلت های توقیفی تا تاریخ ۱۷ دی ماه، با پرداخت مبلغ جریمه در طول یکسال باتوجه به توان پرداخت خود می توانند موتورسیکلت های توقیفی را از پارکینگ ترخیص کنند.

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش جریمه موتورسیکلت ها که از ۲ برابر به ۱ برابر کاهش پیدا کرده است، اعلام کرد که امسال در سال ۹۹، هزینه پارکینگ براساس نرخ سال ۹۴ محاسبه شده و در مراکز استان ها به ازای هر شبانه روز مبلغ ۷۲۰ تومان دریافت خواهد شد و در مابقی شهرها، هزینه پارکینگ ۴۸۰ تومانی دریافت می شود.

با این حال، روز گذشته سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که موتورسیکلت های از رده خارج لازم است که بعد از ترخیص مراحل اسقاط آنان پیگیری شود!. سردار حسینی اعلام کرد بازگشت این موتورسیکلت ها به چرخه ترافیک موضوعی جدا از ترخیص موتورسیکلت ها از پارکینگ هستند.

وی افزود در حال حاضر قصد داریم که این اموال را به صاحبانشان برگردانیم، اما قطعا موتورسیکلت هایی که فاقد شرایط لازم برای تردد در سطح شهر بوده و برای محیط زیست خطرناک هستند، بعد از ترخیص تعیین تکلیف خواهند شد و موتورسیکلت هایی که پارامترهای مورد نظر را از لحاظ فنی نداشته باشند، در فرایند اسقاط و خارج شدن از رده قرار خواهند گرفت.

 

 

منبع:خودروبانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.