درآمد طراحان جواهر هر روز بالاتر می رود

شغل طراحی جواهرات امروزه به یک شغل محبوب تبدیل شده است و امروزه افراد زیادی به سراغ آموزش طراحی طلا و جواهر می روند، دلیل محبوبیت این شغل به عوامل مختلفی از جمله درآمد بستگی دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم با هم درآمد یک طراح جواهر را با هم بررسی کنیم، اگر می‌خواهید بدانید یک طراح جواهر چقدر درآمد دارد حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

درآمد طراحان طلا و جواهر

درآمد یک طراح جواهر کاملا به این موضوع بستگی دارد که او چگونه کار میکند و میخواهد از چه روشی کسب درآمد داشته باشد. بگذارید کمی بیشتر با شغل طراحی جواهرات آشنا شویم.

در این شغل شما به سه نحو می‌توانید درآمد کسب کنید. راه اول این است که به صورت انبوه و عمده ای برای شرکت ها یا مغازه های بزرگ کار کنید، راه دوم این است که خودتان از مشتریان سفارش بگیرید و طرح های سفارشی برای هر مشتری بزنید و راه سوم هم این است که در یک مجموعه استخدام شوید و حقوق دریافت کنید. امروزه بازار کار برای یک طراح ماهر خوب است و شما اگر مهارت های لازم را داشته باشید می‌توانید روی یک درآمد خوب حساب باز کنید.

طراحی جواهرات در خارج از ایران هم درآمد خوبی دارد و کشور هایی مانند ایتالیا و یا کانادا بسیار به این شغل اهمیت می‌دهند و درآمد طراحان جواهرات در این کشور ها هم خوب است. بنا به آمار های منتشر شده درآمد یک طراح جواهر در کشور کانادا متوسط بین ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار در ماه است که درآمد عالی ای محسوب میشود. برای اینکه به یک طراح ماهر تبدیل شوید به یک سری مهارت های خاص نیاز دارید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت

مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراح طلا و جواهر

قبل از هر چیزی باید انتخاب کنید که کدام نوع از طراحی جواهرات را میپسندید و قصد دارید کدام یک را یاد بگیرید. خب احتمالا باید بدانید که طراحی جواهرات به دو شکل دستی و کامپیوتری میباشد. طراحی کامپیوتری امروزه طرفداران بیشتری دارد زیرا میتوان طرح های بسیار متوعی در سبک های مختلف طراحی نمود، علاوه بر این خروجی که نرم افزار ها به شما میدهند بسیار با کیفیت تر است و کار سازنده ها را راحت میکند. همچنین درآمد طراحی با نرم افزار ها بیشتر است. همین دلایل باعث شده که امروزه اکثر افراد به سمت یادگیری طراحی طلا و جواهر با نرم افزار ها روند. بهترین روش برای یادگیری طراحی جواهرات این است که در یک آموزشگاه طراحی طلا و جواهر نام نویسی کنید و در دوره های آن شرکت کنید. آکادمی کانسپت پیشنهاد ما به شما برای یادگیری طراحی جواهرات است. در این آموزشگاه اساتید بسیار با تجربه ای وجود دارند که در حرفه خود جزو بهترین های کشور هستند. همچنین طراحی جواهرات هم به صورت دستی و هم به وسیله نرم افزار های مختلف در این آموزشگاه تدریس میشود.

اما یکی از مهم ترین عواملی که میتواند یک طراح را نسبت به سایر متمایز کند خلاقیت و ایده پردازی او است. در طراحی جواهرات هر چقدر طرح شامل خلاقیت بیشتری باشد ، خاص تر است و دیگران بهای بیشتری به آن میپردازند. البته که دانش در طراحی جواهرات بسیار مهم است اما خلاقیت شما را متفاوت میکند.

 

منبع:خبرانلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.