ملایی: در شرایط خوبی هستم/ کسی موفق است که بیشتر تمرین کند

بانوی قایقران کشورمان گفت: همه چیز خوب است و امیدوارم شرایط کرونا بهتر شود و در جای دیگری بتوانیم اردو بزنیم چون ما نیاز به پیست ۲ کیلومتر داریم.‌

نازنین ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط قایقرانان در رشته روئینگ و آغاز اردوها در این رشته اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شد از تمرین اصلی خود که باید در آب انجام شود، دور باشیم ولی ما سریع به تهران آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. در حال حاضر هم روال قبل را ادامه دادیم و تغییری ایجاد نشده است و فقط اینکه قبلا نوع فعالیت ما در قالب تمرین بود ولی الان رسما در اردو هستیم.

وی در ادامه افزود: همه چیز خوب است و امیدوارم شرایط کرونا بهتر شود و در جای دیگری بتوانیم اردو بزنیم چون ما نیاز به پیست ۲ کیلومتر داریم.‌ هر سال قبل از المپیک به چین می‌رفتیم و آنجا اردو می‌زدیم ولی شیوع کرونا و افزایش قیمت ارز و بالا رفتن هزینه‌ها باعث شده تا این اعزام ممکن نباشد. باید شرایطی ایجاد شود که در یکی از استان‌ها پارو بزنیم و این شرایط را در ایران ایجاد کنیم.

بانوی قایقران کشورمان در پاسخ به اینکه آیا کرونا و تغییر در شرایط موجود و تعویق مسابقات تاثیری بر رکوردها داشته است، گفت: من به شخصه شرایطم خوب است و و مابقی بستگی به اتفاقاتی دارد که ممکن است رخ دهد. در حال حاضر از خودم راضی هستم و اگر همین طور باشد اتفاق‌های خوبی می‌افتد.

ملایی یادآوری کرد: خوشبختانه برنامه‌های افشین فرزام، سرمربی تیم ملی به گونه‌ای بود که در دوران کرونا که در آب نبودیم شرایط بدنی خود را حفظ کردیم و الان رکوردهایی که پارسال نزدیم را ثبت کردیم و همه چیز خوب بوده است.

وی تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که افتاد و گسترش ویروس کرونا در جهان من‌ تنها حرفی که زدم این بود که این شرایط برای همه کشورها است و کسی موفق است که بتواند حتی اگر یک روز هم هست بیشتر تمرین داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.