پیام فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

طاهری فرماندار شهریار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، از بیش از ۴ دهه خدمت خالصانه و مومنانه بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرد که به شرح ذیل است.

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

هفته بسیج یادآور میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که آن را لشگر مخلص خدا و مدرسه عشق نامید و از آن روز با هویت عاشورایی خود بر بانگ بلند بیداری و رهایی دمید.

با برافراشتن پرچم حق طلبی و عدالت خواهی توسط انقلاب اسلامی، بسیج با متحد کردن دل‌، جسم و جان مردم پشتوانه این حرکت عظیم جهانی شد و امروز هویت بسیج به فرهنگی در میان ملت‌های آزاده دنیا در مقابله با استکبار گران بدل شده است.

بسیج نمایش دهنده مکتبی است که از دل آن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان تجلی گاه آن شناخته می‌شود و امروز سلیمانی‌ها در هر حوزه‌ای به دنبال برافراشتن پرچم مقاومت و عزت هستند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان انقلاب، از رشادت و خدمت خالصانه این عزیزان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی همچون مبارزه امروز با ویروس منحوس کرونا در راستای سلامت جامعه تقدیر کرده و تکیه بر فرهنگ بسیج را عامل بهروزی ملت ایران در تمامی مشکلات می‌دانم.

منبع:فرماندای شهرستان شهریار

یک دیدگاه برای “پیام فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.