تاکید استاندار تهران بر جایگاه والای زنان و مادران/ زنان برای احقاق حقوق خود و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر هستند

استاندار تهران گفت: زنان در هر شرایطی برای احقاق حقوق خود و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از زمان شروع دفاع مقدس تا به امروز در صحنه حاضر بوده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جشنواره شهربانو ویژه زنان سرپرست خانوار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: زنان حاضر در جلسه در مسیر تعالی زن در جامعه اسلامی خوش درخشیدند و با تلاش، شجاعت و از خودگذشتگی مسیر سخت و پر فراز و نشیبی را طی کردند.

وی ادامه داد: جایگاه زن، امروز به عنوان مقام تربیت کننده نسل و به معراج رساننده انسان‌ها مورد توجه است، همچنانکه طبق فرمایش امام خمینی(ره) از دامن زن مرد مهراج می‌رود.
استاندار تهران عنوان کرد: زنان در فضای مشارکت عمومی گام به گام با مردان قدم برمی‌دارند و ذره‌ای به خود هراس را نمی‌دهند.
فخاری سپس گفت: مفتخر هستیم به جهان نشان دهیم که مقام شامخ زن این گونه است که در هر شرایطی برای احقاق حقوق خود و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از زمان شروع دفاع مقدس تا به امروز در صحنه حاضر بوده و این افتخاری برای ما است.
وی خاطرنشان کرد: این زنان و مادران مشوق ما به جهت تلاش جهت رشد کشور هستند و به زنان و مادران افتخار می‌کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.