دبیر و داوران چهارمین جایزه «موسیقی و رسانه» معرفی شدند

 دبیر و داوران چهارمین جایزه «موسیقی و رسانه» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، حسین سرفراز استادیار علوم ارتباطات گروه تعاون و رفاه اجتماعی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دبیر چهارمین جایزه «موسیقی و رسانه» معرفی شده است.

همچنین، اعضای هیأت داوران این جایزه را مصطفی اسدزاده (دکترای فرهنگ و ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت ارشاد)، محمدمهدی مولایی (عضو هیأت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، بهارک محمودی (عضو هیأت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و احمد صدری (پژوهشگر و محقق موسیقی) تشکیل می‌دهند.

جایزه «موسیقی و رسانه»، در ۲ محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ موسیقی، افزایش نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ‌سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه‌های مختلف موسیقی و به ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار و منتخبان آن در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی درحال برگزاری است. جایزه ترانه، ‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.