بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ برابر سپاهان چه گفتند؟

بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ برابر سپاهان چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دادند. این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرده بود.

گئورگی گولسیانی (۱۰ – و ۱۰۰ پنالتی) و عیسی آل کثیر (۵۷)، سیامک نعمتی (۹۳) برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر (۴۰ – گل به خودی) و فرشاد احمدزاده (۷۴) برای سپاهان گل زدند.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در نشست خبری بعد از این دیدار حاضر نشد و تنها بازیکنان اظهارنظرهایی داشتند.

پیام نیازمند کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که امروز چهار بار دروازه‌اش باز شد تنها بازیکن میزبان بود که با خبرنگاران گفتگو کرد. او درباره نتیجه این بازی گفت: نباید اشتباه می‌کردیم و تاوانش را دادیم. روز خوب سپاهان نبود. بازی را واگذار کردیم و شرمنده هواداران شدیم. امیدواریم در ۱۰ بازی باقیمانده لیگ بتوانیم جبران کنیم و نتایجی بگیریم که این بازی جام حذفی جبران شود.

با این حال بازیکنان پرسپولیس با توجه به پیروزی پر گل وصعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با خبرنگاران صحبت کردند:

کمال کامیابی نیا:
به هواداران بزرگ پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم. پیروزی خیلی خوبی بود. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. من فکر می‌کنم، امروز همه پرسپولیس واقعی را دیدند.

سروش رفیعی:
من احترام به این باشگاه ما امروز شایسته برد در این بازی بودیم. با همه وجود در این بازی جنگیدیم و سعی کردیم در مالکیت توپ با تمرکز باشیم. سپاهان نفرات خوبی دارد و قدرت حفظ توپ دارند اما در این مورد ما بهتر بودیم. در دوندگی و پرس بهتر بودیم و شایسته برد بودیم. بهترین اتفاقی که دیدم استادیوم برای اولین بار در استادیوم پر از تماشاگر بازی کردیم.

علیرضا بیرانوند:
لیاقت ما خیلی بیشتر از این است اما امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم از هواداران ممنونم که آمدند. شک نکنید صددرصد در لیگ برتر هم ما صدر را پس می‌گیریم چون ما یک بازی رودررو با سپاهان داریم. ما ۵ امتیاز از استقلال و سپاهان پیش بودیم اما اکنون با استقلال هم امتیاز هستیم و سه امتیاز از سپاهان عقب افتادیم. ۱۰ بازی تا پایان لیگ مانده و هزار اتفاق در آن رخ می‌دهد.

سیامک نعمتی:
اتفاقات سختی برای من افتاد. هواداران مثل همیشه پشت من بودند و من را حمایت کردند. جا دارد از کادر فنی تشکر کنم که این اعتماد را به من داشت. واقعا در لحظه گلزنی حسی داشتم که دست خودم نبود. واقعا هیچ پیغامی نداشتم. برای خودم، خانواده‌ام، تیم کادر فنی، هواداران و همه خوشحال بودم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم بتوانم سربلند باشم و به تیم کمک کنم.

گئورگی گولسیانی:
مقابل تیم قدرتمندی به برتری رسیدیم. خوشحالم که از این مرحله عبور کردیم. به به خاطر احترام به تیم سابقم من خوشحالی نکردم. رازی در گلزنی‌های من نیست. همیشه بهترین نمایشم را ارائه می‌دهم و با قلبم بازی می‌کنم.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.