راه اندازی گشت‌های ویژه بازرسی در تعطیلات نوروزی

راه اندازی گشت‌های ویژه بازرسی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در خصوص ضرورت راه‌اندازی، اهداف و نحوه عملکرد محسوس و نامحسوس گشت‌های خودرویی بازرسی ستاد در تعطیلات نوروزی و مأموریت‌های پایانی سال اظهار داشت: با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار رمضان و تغییر در نحوه خدمات‌رسانی کارکنان رده‌های ستادی و حوزه مرکزی فراجا، ایجاب می‌کرد تا شیوه متفاوت و کارآمدتری برای نظارت بر چگونگی عملکرد رده‌ها و رفع معایب و نواقص احتمالی پیش بینی شود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با ابتکار عمل بازرسی ستاد فراجا، برای اولین بار طرح راه‌اندازی گشت خودرویی بازرسی، ویژه تعطیلات نوروزی و ایام پایانی سال با رویکرد تقویت و ارتقا مؤلفه‌های تأثیرگذار در تعالی مأموریت‌های پلیس تهیه و در دستور اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، تعداد قابل توجهی گشت خودرویی محسوس و نا محسوس، عملکرد رده‌های ستادی و حوزه مرکزی فراجا را به صورت میدانی و اسنادی مورد بازرسی و ارزیابی قرار خواهند داد گفت: جامعه هدف این نظارت‌ها شامل رده‌هایی است که ارتباط مستقیم و غیرمستقیم در خدمات رسانی به کارکنان دارند.

رئیس بازرسی کل فراجا تصریح کرد: اولویت این تیم‌ها نظارت بر عملکرد رده‌های خدمت رسان و رده‌هایی خواهد بود که مستمرا در انتظام بخشی فعالیت اثرگذار دارند.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: هدف نهایی بازرسی ستاد انتظامی کشور که از رده‌های تخصصی بازرسی کل فراجا می‌باشد این است که با انجام نظارت‌های هدفمند نه تنها موجب تعالی رفتار کارکنان شود، بلکه گره‌ها و مشکلات را مرتفع و با انعکاس به موقع و صحیح مشکلات، یاری‌رسان فرماندهان در اتخاد تصمیم‌های راهبردی و تعالی بخش باشد.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.