فرماندار شهریار : مردم را درک کنید و شرایط خاص جامعه را در نظر بگیرید

سومین جلسه کمسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز با حضور فرماندار شهرستان شهریار و اعضای کمسیون قاچاق کالا و ارز در محل فرمانداری شهریار برگزار شد.

بنا بر این گزارش طاهری ضمن اظهار این مطلب که برای انجام امور محوله ابتدا باید زیر ساخت ها را سامان داد گفت: در استان تهران و شهرستان شهریار زیر ساخت ها فراهم نیست. زیرساخت باید متناسب با جمعیت هر منطقه باشد.

فرماندار شهریار خطاب به مسئولین امر نیز اظهار داشت: اگر کاری را در دستور کار قرار می دهید باید درست انجام شود. یک کار درست با تاثیر مثبت بهتر از اقدام به انجام چندین کار به صورت نادرست می باشد.

وی اظهار داشت: تمامی مجموعه ها در اجرای درست مسئولیت ها ضعف دارند. در شرایطی که جامعه نیاز به خدمات مضاعف دارد باید با سیستم های که احتکار می کنند برخورد جدی شود. باید آمار درست از انبارهای شهرستان موجود و در دسترس باشد.
دهیاری ها و شهرداری ها موظفند اطلاعات خود را به روز داشته باشند.

طاهری تاکید کرد: اگر کالایی به عنوان قاچاق کشف می شود دقت رسیدگی به آن مهم است و فقط صرف کشف و ضبط کافی نیست.
مواردی چون: ارزش گذاری صحیح و دقیق از ضروریات است، اطلاعات ضد و نقیض اعلام نکنید. مرجع رسیدگی کننده چنانچه توانایی ارزش گذاری دقیق را ندارد آمار اشتباه اعلام نکند این کاریست که باید آگاهانه صورت گیرد.

فرماندار شهریارر همچنبن با بیان این مطلب که مراجع مسئول باید آبروی مردم را آبروی خود بدانند گفت: مردم گرفتارند قیمت ها رها و هر کس به هر شکلی می خواهد قیمت گذاری می کند. مردم توقع دارند حداقل در چنین شرایطی که به دلیل محدودیت های ایجاد شده وضعیت اقتصادی دچار بحران شده است و چرخ معیشت مردم به سختی می چرخد احتکار صورت نگیرد.

مردم را درک کنید و شرایظ خاص جامعه را در نظر بگیرید. نظارت دقیق و رسیدگی تا حل مشکل را در دستور کار قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.