جلسه مشترک قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و امور مسکن مهر با مسئولین شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش رواط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و امور مسکن ، مهندس برنجی فرماندار شهرستان ملارد ، شهرداران ، بخشداران و روسای شوراهای اسلامی و ادارات ذیربط برگزار گردید.
در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان ملارد با بیان برخی از مشکلات در حوزه مسکن مهر و حریم شهرها و برخی از مسایل شهرک گلخانه ای و شهرک صنعتی دهک در شهرستان ،خواستار رفع مشکلات شهرک گلها در شهر ملارد شد و گفت: برای رفع مشکلات این شهرک نیاز به آن است که این شهرک به عنوان ناحیه منفصل دیده شود تا بتوان از طریق شهرداری ملارد نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام نمود.
سجاد برنجی ادامه داد: در بحث مسکن مهر صفادشت نیاز واجب به همراهی دولت داریم چرا که مردم در این نقطه مشکلات زیادی دارند و امید است با همراهی دولت این مشکلات حل شود.
شهرداران ملارد و صفادشت، بخشدار صفادشت، رئیس شورای اسلامی ملارد و دیگر مسئولین نیز در خصوص موارد مطرح شده توضیحات لازم را ارایه دادند.
در ادامه حضور مهرآبادی معاون و قایم مقام وزیر راه و شهرسازی به همراه ، مهندس برنجی فرماندار شهرستان ملارد ، شهرداران ، بخشداران و روسای شوراهای اسلامی و ادارات ذیربط از پروژه مسکن مهر صفادشت، دیدار با ساکنین شهرک گلها  جهت بررسی مشکلات این محدوده، بررسی مشکلات اراضی شهرک صنعتی دهک و شهرک گلخانه ای بازدید به عمل آورد.
منبع:فرمانداری ملارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.