توسعه زیرساخت های ورزشی با احداث زمین های چمن مصنوعی

🔹#حسن_رنجبر از آغاز عملیات عمرانی احداث دو دستگاه زمین چمن مصنوعی چند منظوره #والیبال و #بسکتبال در محله خادم آباد باغستان خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری باغستان، #شهردارباغستان ضمن اعلام خبر فوق گفت : توسعه و ارتقا شاخص های سلامت شهروندان همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است و احداث زمین های چمن مصنوعی فوتبال، والیبال و بسکتبال در محلات مختلف شهر در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی و همچنین ارتقاء استانداردهای سلامت شهروندان می باشد.
🔹وی در ادامه با توجه به هزینه بالای نگهداری زمین های چمن طبیعی گفت : استفاده از زمین چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای توسعه این نوع اماکن ورزشی می باشد .
🔹#حسن_رنجبر با اشاره به کیفیت بالای چمن های مصنوعی، براجرای استانداردهای لازم تایید کرد و گفت : شهرداری باغستان در چند سال اخیر احداث زمین چمن مصنوعی را شروع کرده است و با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته احداث زمین های مشابه در محلات دیگر تداوم خواهد داشت.
🔹وی ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی ،هدف از اجرای این پروژه ها را دسترسی آسان شهروندان به اماکن مناسب ورزشی و در راستای تشویق و ترغیب جوانان و نوجوان به امر ورزش عنوان کرد و اظهار داشت : نگاه ویژه به مسائل #فرهنگی و #ورزشی می تواند به افزایش ورزش های همگانی و در نهایت افزایش #نشاط و #سرگرمی و ترغیب جوانان به ورزش در محلات منجر شود.به همین منظور شهرداری باغستان اقدام به احداث دو دستگاه زمین چمن جدید در مجاورت زمین چمن های سه گانه فوتبال و سالن ورزشی شهدای خادم آباد نموده است.

منبع :شهرداری باغستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.